Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 02.02.2022, 12:07   #1
robertG7
 
robertG7's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Bielsk Podl/Wwa
Posty: 1,268
Motocykl: RD07
robertG7 is an unknown quantity at this point
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 10 godz 53 min 11 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał dubel Zobacz post
Będzie za duży. Potrzebujesz mxs 5
Ok, ale ma być też do wiekszych aku.
Sam sobie nie wyreguluje prądu do motocyklowego akumulatora?
__________________
podpis bez buraczanych tekstów i życiowych prawd
robertG7 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.02.2022, 12:15   #2
pałeł
gsm: 512242193
 
pałeł's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,273
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
pałeł will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 3 tygodni 6 dni 14 godz 23 min 26 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał robertG7 Zobacz post
Ok, ale ma być też do wiekszych aku.
Sam sobie nie wyreguluje prądu do motocyklowego akumulatora?
odradzam nie obsługuje lionów a do tego zaczyna ładowanie od 10 A obsługuje napięcia 13,6 14,4 14,7 i 15,8 mało jak za taka kase
pałeł jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.02.2022, 14:09   #3
robertG7
 
robertG7's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Bielsk Podl/Wwa
Posty: 1,268
Motocykl: RD07
robertG7 is an unknown quantity at this point
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 10 godz 53 min 11 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał pałeł Zobacz post
odradzam nie obsługuje lionów a do tego zaczyna ładowanie od 10 A obsługuje napięcia 13,6 14,4 14,7 i 15,8 mało jak za taka kase
Ale po co mi Lion jak YUASA YTX14-BS to ołowiany
Lidlowy dawał radę, a taki CTEK będzie nieodpowiedni?
__________________
podpis bez buraczanych tekstów i życiowych prawd
robertG7 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.02.2022, 14:27   #4
Melon
 
Melon's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: Lublin
Posty: 5,550
Motocykl: cz350/ bandit600/ zx12r/ varadero/vfr1200xd
Melon jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 18 godz 17 min 2 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał robertG7 Zobacz post
Ale po co mi Lion jak YUASA YTX14-BS to ołowiany
Lidlowy dawał radę, a taki CTEK będzie nieodpowiedni?
Za duży prąd ładowania, Tobie czeba od 1,4 A.
__________________
kto smaruje ten jedzie
Melon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.02.2022, 10:20   #5
pałeł
gsm: 512242193
 
pałeł's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,273
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
pałeł will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 3 tygodni 6 dni 14 godz 23 min 26 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał robertG7 Zobacz post
Ale po co mi Lion jak YUASA YTX14-BS to ołowiany
Lidlowy dawał radę, a taki CTEK będzie nieodpowiedni?
lidlowy w trybie motocyklowym ładuje prądem w okolicy 0,8A przykjmuje sie ze powinno sie ładować 1/10 pojemności czyli przy 14Ah to 1,4A ten cetek 10A ma większy prąd ponad 7krotnie od zalecanego dla ciebie, jeśli masz i używasz lilowego pozostań przy nim , ewentualnie po naładowaniu lilowym możesz sobie podpiąć potem ceteka choć do motocykli uwazam ze lepszym rozwiązaniem bedzie CTEK CT5 POWERSPORT bo kosztuje mniej https://elma-rk.pl/prostowniki/40043...-9-3-5a-p.html a to jeszcze lepszym rozwianiem bedzie bo taniej i 3,5A
pałeł jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.03.2022, 11:11   #6
tomdiabollo


Zarejestrowany: Oct 2021
Miasto: Olkusz
Posty: 49
Motocykl: CRF1000
Przebieg: jest
tomdiabollo jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 21 godz 36 min 11 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał pałeł Zobacz post
lidlowy w trybie motocyklowym ładuje prądem w okolicy 0,8A przykjmuje sie ze powinno sie ładować 1/10 pojemności czyli przy 14Ah to 1,4A ten cetek 10A ma większy prąd ponad 7krotnie od zalecanego dla ciebie, jeśli masz i używasz lilowego pozostań przy nim , ewentualnie po naładowaniu lilowym możesz sobie podpiąć potem ceteka choć do motocykli uwazam ze lepszym rozwiązaniem bedzie CTEK CT5 POWERSPORT bo kosztuje mniej https://elma-rk.pl/prostowniki/40043...-9-3-5a-p.html a to jeszcze lepszym rozwianiem bedzie bo taniej i 3,5A
A możecie sie wypowiedzieć na temat tej ładowarki https://allegro.pl/oferta/ladowarka-...we-11684729949

Czy może lepsza ta co pałeł poleca https://elma-rk.pl/prostowniki/40043...-p.html#oferty

różnica w cenie nie duża ,zastosowanie do AT z aku Li ,do aku.motocyklwoego PB i do samochodu z auk.EFB

Doradźcie co kupić dzięki
tomdiabollo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.03.2022, 00:23   #7
pałeł
gsm: 512242193
 
pałeł's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,273
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
pałeł will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 3 tygodni 6 dni 14 godz 23 min 26 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał tomdiabollo Zobacz post
A możecie sie wypowiedzieć na temat tej ładowarki https://allegro.pl/oferta/ladowarka-...we-11684729949

Czy może lepsza ta co pałeł poleca https://elma-rk.pl/prostowniki/40043...-p.html#oferty

różnica w cenie nie duża ,zastosowanie do AT z aku Li ,do aku.motocyklwoego PB i do samochodu z auk.EFB

Doradźcie co kupić dzięki
wejdź na www producenta obu urzadzen i pobierz sobie pdf z instrukcja i porównaj w tej pierwszej jest poziom 4Aoraz tryb ładowania 2A obsługuje napięcia 7,2V 14,2V 14,4v 14,8V oraz 15V to akurat jako tryb repair trochę mało.

w konfrontacji noco ma wyższe napięcie w trybie repair 16.5V | 1.5A oraz ma tryb małego aku bardziej dopasowany do motocyklowego czyli 0,9A tu lepiej, ale ma ciupkę mniejsza moc o 0,5A reszt jest podobna wybierz tego procenta któremu zaufasz.
pałeł jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.03.2022, 16:56   #8
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,929
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 19 godz 42 min 28 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał pałeł Zobacz post
......w trybie repair 16.5V | 1.5A ......
Wtedy można już jajka w elektrolicie gotować gdyż to już jest po za zakresem zwykłego gazowania.
Sprawdziłem , posłuchałem , zobaczyłem i nigdy więcej nie zrobię tego swoim akumulatorom. Najciekawiej jest jak elektrolit odparuje a nie ma korków by dolać.
Rozebrałem kiedyś bezobsługowca 3 letniego , brakowało ok 30% elektrolitu.
Ale każdy ma wybór i sam decyduje
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.02.2022, 12:58   #9
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał robertG7 Zobacz post
Ok, ale ma być też do wiekszych aku.
Sam sobie nie wyreguluje prądu do motocyklowego akumulatora?
Program Moto to 0.8a a auto to 5a
Nie pamiętam ale jest zalecany od 8ah do chyba 120ah
  Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
1 kask - kilka nazw bouli Kaski 3 30.04.2015 17:47
Kilka wskazówek - kilka dni w Alpach flippy Przygotowania do wyjazdów 4 22.08.2014 23:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.