Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > BMW

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 27.01.2022, 20:06   #1
skarp
 
skarp's Avatar


Zarejestrowany: May 2011
Miasto: Parczew
Posty: 184
Motocykl: Yamaha XT 1200 Z Super Tenere
skarp jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 dni 19 godz 7 min 55 s
Domyślnie

Nie mam dobrego zdania o kufrach Vario, pomimo tego zdążyłem się do nich przyzwyczaić i pogodzić się z ich wadami. Jak dla mnie ogromnym minusem jest to, że nie mieści się w nich prawie żaden kask, na pewno nie Shoei Hornet, chyba że powiększę objętość prawego kufra. Podoba mi się, że można zmieniać pojemność kufrów.
__________________
Suzuki DR 650 SE 97r -> Honda XL 650 V -> Suzuki DL 650 K7 -> BMW R 1200 GS K25 -> Yamaha XT 1200 Z Super Tenere -> w poszukiwaniu BMW GS
skarp jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27.01.2022, 20:25   #2
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,828
Motocykl: F800GS ADV
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 8 godz 11 min 6 s
Domyślnie

Dzięki skarp, miałem podobne odczucia że o ile nie dostało się tych kufrow przy zakupie z moto to nie jest najlepszy kierunek.

Dodając do tego fakt że jeden kufer nowy kosztuje ok 1500 czyli tyle ile 2x Givi e360 nowe plus stelaż to temat jest dla mnie dość jasny.

Wierny, dzięki, co do mandatów to chciałem zapobiec temu aby nie wyszedł przy okazji mam nadzieję ciekawego wątku typowy shitstorm

Dubel zaraz się okaże że połowa forum afrykańskiego miała lub ma gdzieś pochowane te bawarskie wynalazki

Co fo właśnie Afryki to myślę że te ponad 13 lat (2003-2016) gdy nei było AT na rynku inni producenci, szczególnie europejscy jak właśnie BMW i np Triumph czy KTM bardzo dobrze i intensywnie wykorzystywali. Koniec produkcji AT to np czas wejścia na rynek 950adv.
Potem Tiger 800, f800gs, rozwój dużego GSa i inne. NAT zadebiutowała w zupełnie innych rynkowych realiach niz te w ktorych AT opuszczała rynek nowych maszyn.


Pozdrawiam
Zimny
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.01.2022, 06:29   #3
Gilu
 
Gilu's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Sep 2015
Miasto: Glisne
Posty: 990
Motocykl: RD03
Przebieg: posiada
Gilu jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 14 godz 26 min 23 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał skarp Zobacz post
Nie mam dobrego zdania o kufrach Vario, pomimo tego zdążyłem się do nich przyzwyczaić i pogodzić się z ich wadami. Jak dla mnie ogromnym minusem jest to, że nie mieści się w nich prawie żaden kask, na pewno nie Shoei Hornet, chyba że powiększę objętość prawego kufra. Podoba mi się, że można zmieniać pojemność kufrów.
Założone miałem tylko w dniu zakupu,ale wydaje mi się że największą ich zaletą że szerokością nie wystają poza kierownicę co znakomicie ułatwia jazdę i nadaje smukłą sylwetkę.Centralny można zmienić na większy a jak ktoś potrzebuje więcej miejsca w bocznych no to nie ma wyjścia trzeba w stelaże.
__________________
Świeć pomimo wszystko
Bierz przykład ze słońca
Ma w dupie,czy kogoś razi
Gilu jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.01.2022, 08:23   #4
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,828
Motocykl: F800GS ADV
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 8 godz 11 min 6 s
Domyślnie

Zatem kufry Vario odpadają raczej... tzn teraz to i tak żadnych nie planuję i nie wiem czy planować będę. Chodziło mi bardziej o to czy trzymać na moto czy pozbyć się mocowań pod vario, podobnie jak i płyty pod kufer bmw.

Odnośnie żartu NabrU (co wyraźnie zaznaczył - żart) to ja to doskonale rozumiem. LAt temu parę pracowałem w ścisłym centrum Warszawy i przechodząc pod szklanymi biurowcami napatrzyłem się na lśniące, czyściutkie, nowe GSy z 3ma kuframi alu, obwieszone jak choinka markowymi akcesoriami. I nie mówimy o gmolach czy osłonach cycków o których Brzeszczot wspomniał i które są istotne + zapewne wskazane. Nie raz też takowe maszyny widziałem próbujące przeciskać się w korkach. I naprawdę nie były to sprzęty wracające z jakiegoś wyjazdu tylko wyglądały jakby właśnie z salonu wyjechały. Zatem stereotyp się utrwalał.

Na szczęście, widzę że jest to pewien odsetek, a nie reguła

Pozdrawiam
zimny
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.01.2022, 09:09   #5
consigliero
Ajde Jano
 
consigliero's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Rataje Słupskie
Posty: 6,517
Motocykl: Raczej nie będę miał AT
Galeria: Zdjęcia
consigliero jest na dystyngowanej drodze
Online: 9 miesiące 2 tygodni 2 dni 22 godz 11 min 16 s
Domyślnie

Jak już trafiłeś do tego grona to masz powód do dumy


__________________
BMW Club Praha 001
1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.
2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.
consigliero jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.01.2022, 09:13   #6
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,828
Motocykl: F800GS ADV
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 8 godz 11 min 6 s
Domyślnie

Consigliero

Ciekawie podsumowane
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:51.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.