Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 26.09.2009, 10:46   #14
klanol
:O
 
klanol's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: warszawa
Posty: 684
Motocykl: RD07
Przebieg: 38000
Galeria: Zdjęcia
klanol jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 21 godz 29 min 42 s
Domyślnie

wszystko zależy gdzie tankujesz, jak lejesz czyste paliwo to nic nie ma prawa się stać i przez 30 000km. ja raz do samochodu nalałem paliwa i po kilkuset km zamuliłem filtr. przezroczysty zrobił się brązowy. w afryce ma najechane 40 000km i ostatnim razem sprawdzałem, filtr przeouszcza paliwo bez problemu. od prawidłowego podawania paliwa jest pompa. a i jeszcze jedno, czy nie lepiej kupić dobry samochodowy filterek zamiat podróbek do motura?
__________________
:O
klanol jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Filtr paliwa Tomas_XRV Uklad paliwowy i wydechowy 11 16.10.2012 23:10
Filtr paliwa powyżej pompki Zazigi Uklad paliwowy i wydechowy 8 17.06.2008 18:17


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.