![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#14 |
:O
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: warszawa
Posty: 684
Motocykl: RD07
Przebieg: 38000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 6 dni 21 godz 29 min 42 s
|
![]()
wszystko zależy gdzie tankujesz, jak lejesz czyste paliwo to nic nie ma prawa się stać i przez 30 000km. ja raz do samochodu nalałem paliwa i po kilkuset km zamuliłem filtr. przezroczysty zrobił się brązowy. w afryce ma najechane 40 000km i ostatnim razem sprawdzałem, filtr przeouszcza paliwo bez problemu. od prawidłowego podawania paliwa jest pompa. a i jeszcze jedno, czy nie lepiej kupić dobry samochodowy filterek zamiat podróbek do motura?
__________________
:O |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Filtr paliwa | Tomas_XRV | Uklad paliwowy i wydechowy | 11 | 16.10.2012 23:10 |
Filtr paliwa powyżej pompki | Zazigi | Uklad paliwowy i wydechowy | 8 | 17.06.2008 18:17 |