| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2008 
				Miasto: Strzelce Opolskie 
					
				
				
					Posty: 681
				 
Motocykl: CBR 1100 XX 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 5 dni 19 godz 31 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Witam, 
		
		
		
		
		
		
		
	Pomóżcie podłączyć nawigacje 60 CSX. Mam uchwyt TT i kabel z wtyczką zakończony z drugiej strony 4 luźnymi przewodami. Mam w moto przygotowane dwa przewody . Świadomie zrezygnowałem z kabla umożliwiającego podpięcie jej do gniazda zapalniczki. Coś nic do głowy nie przychodzi. Wtyczka garmina zamocowana "na stałe " w uchwycie , ale jak i za pomocą czego podłączyć 4 wolne kable , by mieć możliwość rozpięcia układu. Dwa kable to "+" i "-" , a pozostałe dwa to kable do pobierania/przesyłania danych. Za wszelaka pomoc BARDZO dziękuję  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2008 
				Miasto: Wyględy  koło wsi warszawa 
					
				
				
					Posty: 793
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 6 dni 18 godz 4 min 9 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			w mundrej instrukcji wyczytałem 
		
		
		
		
		
		
			brązowy - wyjście danych biały - wejście danych czerwony - zasilanie 10-32VDC w orginalnym kablu jest bezpiecznik 1/2amp czarny - masa 
				__________________ 
		
		
		
		
	Pas zieleni to także pas  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2008 
				Miasto: Strzelce Opolskie 
					
				
				
					Posty: 681
				 
Motocykl: CBR 1100 XX 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 5 dni 19 godz 31 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			tak , ja też to czytałem.... 
		
		
		
		
		
		
		
	Bardziej zalezało mi za pomocą jakiej kostki połączyć PLUS i MINUS z instalacją w motocyklu. Jakich "kostek" użyć , czym zakończyć kable do przesyłu /poboru danych czy może olać te kable / zaizolować tylko/ mając oryginalny kabel USB  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
| 
			
			 22.10.2006, DTN :) 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Kąty Wrocławskie 
					
				
				
					Posty: 3,770
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: IIszlif 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 56 min 50 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Uciąć i zaizolować kable danych, z motocykla wypuścić (np od aku) dwa kabelki zasilania GPSa. Zarobić konektorki na końcach i  tyle  
		
		
		
		
		
		
			  Można założyć gniazdo bezpiecznika tak jak pisał Kici na plusa. To nie jest jakaś tam wyszukana instalacja. Mi to działa na naprawdę poronionym sposobie podpięcia już ileś tam tys km i nie ma problemów. Kiedyś by też temat niebezpieczeństwa dla GPSa w trakcie odpalania - nic mi się nie stało z 60CSx (ale to twarda sztuka jest).
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Real adventure starts where road ends...  -AT RD07 Big Bore      'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'                                                                                        http://www.youtube.com/user/Miszapoland  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: DW 
					
				
				
					Posty: 4,495
				 
Motocykl: Pyr pyr 
Przebieg: dowolny 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 2 dni 19 godz 29 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			60csx ma zasilanie również po usb. Po co cudować z dziwaczną, drogą wtyczką garmina kiedy można ją zastąpić kablem typu zapalniczka - USB. 
		
		
		
		
		
		
		
		
			O taki - http://allegro.pl/item743286948_lado...sciem_usb.html A do tego zwykly kabel komputerowy. O taki - http://allegro.pl/item751485180_kabe...gwar_fvat.html Albo 2 w 1 - http://allegro.pl/item752583757_zasi...o_navroad.html Ostatnio edytowane przez 7Greg : 24.09.2009 o 20:49  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
| 
			
			 22.10.2006, DTN :) 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Kąty Wrocławskie 
					
				
				
					Posty: 3,770
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: IIszlif 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 56 min 50 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Bo niektórzy lubią sobie pokombinować  
		
		
		
		
		
		
			  Ja mam właśnie tego konwertera USB i jest miodnie jak to niektórzy zwią  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Real adventure starts where road ends...  -AT RD07 Big Bore      'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'                                                                                        http://www.youtube.com/user/Miszapoland  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2008 
				Miasto: Strzelce Opolskie 
					
				
				
					Posty: 681
				 
Motocykl: CBR 1100 XX 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 5 dni 19 godz 31 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			napisałem ze CELOWO nie uzywam gniazda zapalniczki.... 
		
		
		
		
		
		
		
	Poza tym wtyk USB nie wytrzyma tyle co oryginalne gniazdo ktore mocuje się...podkreslam MOCUJE w uchwycie TT Moze zadam pytanie inaczej Jakiej KOSTKI uzyc? Same konektorki jakos tak nie podchodzą mi  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ale po co chcesz to odpinać i jak często?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
| 
			
			 Piast Kołodziej 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Toruń 
					
				
				
					Posty: 1,890
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 17 godz 44 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A ja w ogole nie podlaczam 60CSx do prundu - uzywam akumulatorow, wystarczaja na caly dzien. Jak ide spac, to podlaczam aku to ladowarki, i tyle.. ale mozna tez uzywac ladowarki podczas jazdy (majac drugi komplet aku), w rd04 mialem wyprowadzone gniazdko do schowka na boczku  
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No tak, ale w moto mam podłączony na stałe a w aucie bez. Wystarcza.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Garmin 60 csx | NUROFEN | Zastosowanie praktyczne | 25 | 07.05.2013 17:00 |