![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Liczę też trochę na to że część kierowników kupi nowe sprzęty np. Tigera 900 rally lub inne nowości i będzie w czym wybrać. Była taka właśnie oferta i biały xcx poszedł w tydzień za rozsądną kasę.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2021
Miasto: Lębork
Posty: 24
Motocykl: AT 1100 DCT
![]() Online: 1 dzień 6 godz 45 min 44 s
|
![]()
Miałem XCXa przez 5 lat od nowości. Świetny motocykl, bezawaryjny , dobrze wykonany, świetne właściwości jezdne, silnik, zawias. Używałem praktycznie do wszystkiego, w tym również w cięższym terenie, ale dość szybko zdałem sobie sprawę że jest jak większość sorzetow tej klasy za ciężki i zwyczajnie szkoda sprzętu. Lekkie szutry jak najbardziej, ale jazda w terenie wciąga i szybko okazuje się że sprzęt jest zwyczajnie za ciężki. Sporym minusem tego motocykla jest to że ma bardzo wysoko środek ciężkości co znacznie utrudnia manewrowanie przy niskich prędkościach, a w szczególności zabawę w terenie.
__________________
LS 650 > VS1400 > XL1200C > FLSTN > WR250R > XT660R > TT 800 XCx > AJP PR7 & AT 1100 DCT |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Dziękuję wszystkim za odpowiedź tutaj i na
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
Nie rozumiem ostatniego zdania, kupujesz tygrysa czy nie?
![]()
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Ja kręciłem się wokół tygrysa 800 i bmw f800gs. Ale nie interesuje mnie specjalnie teren na takich motocyklach i skończyłem na GS 1200. Czas pokaże czy to był dobry wybór, na razie jak najbardziej mi się podoba, za wyjątkiem debilnego wyłączania kierunków
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Ja wiem, że tu strach się GS-em chwialić
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
trampkarz emeryt
![]() |
![]() Cytat:
![]() Pochwalę się w jakimś może osobnym wątku coby nie śmiecić. Ostatnio edytowane przez zimny : 17.01.2022 o 20:43 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
dawniej poss
![]() Zarejestrowany: Dec 2012
Miasto: Gdańsk
Posty: 143
Motocykl: RD10 -> RD13 -> GS12
![]() Online: 4 tygodni 1 dzień 8 godz 15 min 32 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 43 min 37 s
|
![]() Cytat:
Za to w NAT umieszczenie przycisku klaksonu jest idealne na te wszystkie kraje gdzie się trąbi przy zmianie pasa, pozdrawia innych, wymusza przejazd itd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
trampkarz emeryt
![]() |
![]() Cytat:
![]() Nie mogę skumać tylko dlaczego zrobili wyłączanie kierunków pod prawym kciukiem jakoś tak dziwnie. Zauważyłem, że akurat wyłączanie kierunku wypada odruchowo przy jakiejś redukcji albo coś i trzeba się gimnastykować żeby i manetą kręcić i sięgać do tego wyłącznika. Ogarnie się to z pewnością, ale przy pierwszej jeździe było to dla mnie...debilne ![]() W zamian, to był pierwszy motocykl który fabrycznie, bez riserów, zmian kierownic, obniżeń setów, kombinacji z kanapą - podchodzi jakby był pode mnie uszyty. Także kierunki przeboleję ![]() Przyzwyczajenia to druga natura człowieka jak to mówią. Dobra, koniec OT, wszak wątek Tajgera dotyczy który zacnym jest sprzętem jak najbardziej. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Triumph Tiger 900 | JarekO | Inne - dyskusja ogólna | 33 | 31.05.2020 16:35 |