Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 01.01.2022, 08:00   #1
irekafrica
 
irekafrica's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2012
Miasto: Dębica
Posty: 276
Motocykl: Triumph Tiger 800 XCA
Przebieg: Rośnie
irekafrica jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 3 godz 14 min 52 s
Domyślnie

Liczę też trochę na to że część kierowników kupi nowe sprzęty np. Tigera 900 rally lub inne nowości i będzie w czym wybrać. Była taka właśnie oferta i biały xcx poszedł w tydzień za rozsądną kasę.
irekafrica jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.01.2022, 09:20   #2
intruz_


Zarejestrowany: Sep 2021
Miasto: Lębork
Posty: 24
Motocykl: AT 1100 DCT
intruz_ jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 6 godz 45 min 44 s
Domyślnie

Miałem XCXa przez 5 lat od nowości. Świetny motocykl, bezawaryjny , dobrze wykonany, świetne właściwości jezdne, silnik, zawias. Używałem praktycznie do wszystkiego, w tym również w cięższym terenie, ale dość szybko zdałem sobie sprawę że jest jak większość sorzetow tej klasy za ciężki i zwyczajnie szkoda sprzętu. Lekkie szutry jak najbardziej, ale jazda w terenie wciąga i szybko okazuje się że sprzęt jest zwyczajnie za ciężki. Sporym minusem tego motocykla jest to że ma bardzo wysoko środek ciężkości co znacznie utrudnia manewrowanie przy niskich prędkościach, a w szczególności zabawę w terenie.
__________________
LS 650 > VS1400 > XL1200C > FLSTN > WR250R > XT660R > TT 800 XCx > AJP PR7 & AT 1100 DCT
intruz_ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.01.2022, 10:44   #3
irekafrica
 
irekafrica's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2012
Miasto: Dębica
Posty: 276
Motocykl: Triumph Tiger 800 XCA
Przebieg: Rośnie
irekafrica jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 3 godz 14 min 52 s
Domyślnie

Dziękuję wszystkim za odpowiedź tutaj i na a. Tygrysek wydaje się dla mnie godnym następcą porządnej Hondy xrv którą bardzo lubię ale jak każdy sprzęt ma wady i zalety. Na dziś nie jestem przekonany.
irekafrica jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.01.2022, 11:00   #4
Melon
 
Melon's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: Lublin
Posty: 5,889
Motocykl: cz350/ bandit600/ zx12r/ varadero/vfr1200xd
Melon jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 6 godz 44 min 9 s
Domyślnie

Nie rozumiem ostatniego zdania, kupujesz tygrysa czy nie?
__________________
kto smaruje ten jedzie
Melon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.01.2022, 16:41   #5
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,856
Motocykl: R1200GS K25
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 20 godz 18 s
Domyślnie

Ja kręciłem się wokół tygrysa 800 i bmw f800gs. Ale nie interesuje mnie specjalnie teren na takich motocyklach i skończyłem na GS 1200. Czas pokaże czy to był dobry wybór, na razie jak najbardziej mi się podoba, za wyjątkiem debilnego wyłączania kierunków
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.01.2022, 17:21   #6
nabrU
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Ja wiem, że tu strach się GS-em chwialić ale nic chyba nie pisałeś na ten temat. Dawaj foty itp
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.01.2022, 20:47   #7
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,856
Motocykl: R1200GS K25
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 20 godz 18 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał nabrU Zobacz post
Ja wiem, że tu strach się GS-em chwialić ale nic chyba nie pisałeś na ten temat. Dawaj foty itp
Nabru, no strach strach, dlatego cicho siedzę. Miałem kilka trampków i dwie Afryki kiedyś. Od paru lat na Suzuki głównie. Zawsze Japonia była a tu coś takiego. Sam nie dowierzam, że chwilę przed 40 na gejesie skończyłem ale to nie był poryw emocji a raczej kalkulacja wad, zalet i oczekiwań. No i budżetu który na dobrą NAT nie pozwalał.

Pochwalę się w jakimś może osobnym wątku coby nie śmiecić.

Ostatnio edytowane przez zimny : 17.01.2022 o 20:43
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.01.2022, 23:10   #8
poss'ter
dawniej poss
 
poss'ter's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2012
Miasto: Gdańsk
Posty: 143
Motocykl: RD10 -> RD13 -> GS12
poss'ter jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 tygodni 1 dzień 8 godz 15 min 32 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał zimny Zobacz post
za wyjątkiem debilnego wyłączania kierunków
Hahaha, trąbisz przy wyłączaniu kierunkowskazu? Ale przyzwyczaisz się szybko. Jak wrócisz na japoński system kierunkowskazów, to jest szansa że nawet zatęsknisz za gieesowym
poss'ter jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.01.2022, 20:25   #9
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 43 min 37 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał poss'ter Zobacz post
Hahaha, trąbisz przy wyłączaniu kierunkowskazu? Ale przyzwyczaisz się szybko. Jak wrócisz na japoński system kierunkowskazów, to jest szansa że nawet zatęsknisz za gieesowym
mi też bardziej się podobał poprzedni system.... no ale stara wiara raczej już przykleiła dupsko i jej nie stracą a nowa jest pożądana więc to ukłon w ich stronę.

Za to w NAT umieszczenie przycisku klaksonu jest idealne na te wszystkie kraje gdzie się trąbi przy zmianie pasa, pozdrawia innych, wymusza przejazd itd...
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.01.2022, 20:57   #10
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,856
Motocykl: R1200GS K25
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 20 godz 18 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał poss'ter Zobacz post
Hahaha, trąbisz przy wyłączaniu kierunkowskazu? Ale przyzwyczaisz się szybko. Jak wrócisz na japoński system kierunkowskazów, to jest szansa że nawet zatęsknisz za gieesowym
Heh, z tym trąbieniem to ze 2 razy się zdarzyło, ale ja tylko trasę 200km jechałem jak moto prowadziłem od zakupu do domu Tu się szybko przyzwyczaję.

Nie mogę skumać tylko dlaczego zrobili wyłączanie kierunków pod prawym kciukiem jakoś tak dziwnie. Zauważyłem, że akurat wyłączanie kierunku wypada odruchowo przy jakiejś redukcji albo coś i trzeba się gimnastykować żeby i manetą kręcić i sięgać do tego wyłącznika. Ogarnie się to z pewnością, ale przy pierwszej jeździe było to dla mnie...debilne
W zamian, to był pierwszy motocykl który fabrycznie, bez riserów, zmian kierownic, obniżeń setów, kombinacji z kanapą - podchodzi jakby był pode mnie uszyty. Także kierunki przeboleję


Przyzwyczajenia to druga natura człowieka jak to mówią. Dobra, koniec OT, wszak wątek Tajgera dotyczy który zacnym jest sprzętem jak najbardziej.
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Triumph Tiger 900 JarekO Inne - dyskusja ogólna 33 31.05.2020 16:35


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.