|
|
|
|
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,634
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 14 godz 18 min 4 s
|
Cytat:
Czy próbowałeś zamienić kostki od wtryskiwaczy chodzi o sprawdzenie czy niepracujący wtryskiwacz będzie podążał za lewą kostką jeżeli tak to zabawę z trójnikiem możesz sobie darować, jeżeli nadal będzie to lewy to znaczy, że trójnik jest niedrożny |
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2020
Miasto: mazury
Posty: 32
Motocykl: CRF 1000 Dct
Online: 4 dni 19 godz 14 min 52 s
|
Sprawdzałem wczoraj ,zapomniałem spiąć opaską listwy wtryskowej i ciśnienie z pompy wysadziło to wszystko w pisdu
,lekko to też przedmuchałem .Tam duże średnice .Dam znać jak poskładam ,teraz przy tylu rozbieraniach to jakies 2 godziny ,ale dziś to mam dość tego motora .Narazie nie potestuje bo jest tak he he zamieniałem kostki podąża za lewą Ostatnio edytowane przez Novy : 20.12.2021 o 20:02 Powód: Połączenie postów |
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,634
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 14 godz 18 min 4 s
|
odłącz ten feralny wtryskiwacz i zobaczy czy silnik odpali bez zapiętej kostki jeżeli tak to sterownik kaput
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2020
Miasto: mazury
Posty: 32
Motocykl: CRF 1000 Dct
Online: 4 dni 19 godz 14 min 52 s
|
Sprawa się wyjaśniła ,zamienione wtyczki ,coś mnie dziś z rana w robocie naszło i zacząłem przeglądać schematy elektryczne,bo mi jakoś nie pasowało i sie okazuje , w sąsiedztwie wtryskiwaczy jest ten czujnik EVAP i wszystko pasuje ,masa z dobrej strony ,2 piny ,temu pewnie nie było błędów z ECU .Woziłem motor do naprawy z niewyjętą główną wiązką elektryczną .potem oni wyjmowali silnik przed lakierowaniem ramy ,a potem go wkładali i spinali część i wyszedł babol.Wszystko działa .Tak czy tak Panowie dziękuje za pomoc .Zmobilizowało mnie to bardzo
![]() Pozdrawiam |
|
|
|