|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2016
Posty: 385
Motocykl: CRF 1000
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 9 godz 29 min 20 s
|
![]()
No dobra. Przekonaliście mnie. Kupiłem CRF 1000. Zobaczymy czy po jakimś czasie przekonam się do tego moto. Do tej pory najlepiej jeździło mi się na Tigerze 800 ale dam jej szansę. Jak mi nie podejdzie to najwyżej zamienię na coś innego A narazie idę opijać. Wracałem nią w nocy przy -7C więc.fajnie było
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 43 min 37 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
BANDA LUBLIN
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 4,104
Motocykl: RD04
Przebieg: Kręcony
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 21 godz 13 min 21 s
|
![]() Cytat:
![]() ![]() To ja już zapytam grzecznie, co po Crf 1000? Zdrówka |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
Mdxmd, nic złego oprócz tego, że im jej więcej tym więcej jej może się zjebać
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 43 min 37 s
|
![]() Cytat:
Ale wracając do tematu, bardziej zaawansowana elektronika to także linia zasilająca odbiorniki a przełączniki dostępne do użytku kierowcy służą tylko do informowania sterownika co chcemy, więc upraszcza się mocno cała instalacja elektryczna bo nie ma potrzeby prowadzenia obwodów przez przełączniki. Łatwiej można to wszystko zabezpieczyć i dużo łatwiej diagnozować także zalety są... |
|
![]() |
![]() |