![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Galway
Posty: 262
Motocykl: RD07a
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 9 godz 41 min 31 s
|
![]()
Nie mam jej przy sobie ale z tego co pamiętam do wyboru były tryby dla aku samochodowego, motocyklowego i agm. Reszta odbywa się automatycznie przez wszystkie tryby ładowanie, regeneracja podtrzymanie itd. Wybrany miałem tryb motocyklowy. Możliwe że gdybym odłączył przed regeneracja nic by się nie stało. Ale kto ma czas stać i patrzeć jaki jest aktualnie stan ładowania. Na dedykowanej ładowarce albo takiej na której możesz ustawić napięcie nic by się nie stało.
__________________
Life is too short for traffic. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() |
![]() Cytat:
Ctek nie przełącza się sam pomiędzy trybami. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Galway
Posty: 262
Motocykl: RD07a
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 9 godz 41 min 31 s
|
![]() Cytat:
__________________
Life is too short for traffic. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() |
![]() Cytat:
Kiedyś wiele lat temu w jednym z pierwszych motocykli miałem akumulator Yuasy. Jak nie jeździłem nim dłużej jak 3 tygodnie to musiałem doładować akumulator. Wydawało mi się to normalne. Teraz już wiem że tak nie było. Tak, że jeżeli możesz to reklamuj akumulator. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Reglel napiecia/prostownik KTM lc8 | Roni92 | KTM | 4 | 22.08.2021 08:59 |
Aku w NAT AS a prostownik | Lukhor | Gadżety / wyposażenie | 11 | 04.02.2019 21:18 |