![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]()
Wstępne oględziny zespołu strun wykazały całkowita dowolność naciągu od tonów bardzo niskich /wręcz brak tonu/ do wysoki jak najbardziej.
Jedna połowa wydaje się trochę bardziej od drugiej ale to może złudzenie /było na szybko/. Czy jakieś wskazówki dla stroiciela ![]() Znana mi metoda to poluzować wszystko na tak samo i dokręcać co kilka /np. 3/ Ostatnio edytowane przez paku : 21.09.2009 o 13:30 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Szprychy to dziwna rzecz .Pękają w najmniej odpowiednim miejscu.
Ze szprychami dałbym sobie spokój i zawiózł -wysłał do kogoś kto się na tym zna. Mnie szprycha ostatnio pękła i przebiła dętkę. Nasi w Indiach widzieli Szwajcarów czy takich podobnych z gęby gdzie koła były szprych pozbawione. Tydzień już czekali na drodze głodni i brudni z wystawioną miską jałmużną. Pastor jakoś połatał te koła i pojechali dalej wychwalając go pod niebiosa ( po niemiecku oczywiście ) Oni też sami naciągali szprychy przed wyjazdem ![]() ![]()
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Lekko buja tył w zakręcie | zombi | Rama, zawieszenia, napęd | 20 | 08.04.2009 10:51 |