![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,105
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
|
![]()
Pod pod postem, ale wazne info.
Z kronikarskiego obowiazku - dostalem odpowiedz od Yuasy. Skracajac dosyc drobiazgowo opisany pomysl zapytalem czy mozliwe jest ladowanie ich LiPo czy Lion za pomoca zasilacza regulowanego ustawionego na staly prad i napiecie (w przykladzie wspomnialem o zakresie 12-13.5V i pradzie rzedu 0.5-1 Amp). Odpowiedz: We suggest not to use a regular charger on a Lithium Battery because of overcharging. Z tym ze ja nie pytalem o "regular charger" tylko regulated power supply, no chyba ze dla nich taki zasilacz to regular charger. W kazdym razie - nie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Chełm
Posty: 322
Motocykl: CRF1100 DCT ES
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 39 min 57 s
|
![]()
Chyba otrzymałeś odpowiedź z gatunku kopiuj-wklej.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
A jakiej odpowiedzi oczekiwałeś?
![]() Na moim akumulatorze li-ion napisane jest, żeby ładować automatycznym prostownikiem. Abstrahując od jakości sprzętu ostatnio doładowywałem sprzętem z Lidla. Filozofii za dużej nie ma ważne aby napięcie się zgadzało i prąd ładowania. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
gsm: 512242193
![]() Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,320
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 53 min 15 s
|
![]() Cytat:
a tu masz fotkę z jednego liona ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() |
![]() Cytat:
Pisałem o akumulatorze, który mam w sprzęcie. Wygląda inaczej jak ze zdjęcia. Zresztą ten nie wygląda na motocyklowy. Podane jest również napięcie nominalne. Przeczytaj uważnie jeszcze raz. Piszę, że napięcie i prąd musi się zgadzać. Trzeba wiedzieć do jakiego napięcia i jakim prądem ładować ogniwa (pakiety) a jest ich wiele na rynku. W instrukcji obsługi mojego akumulatora napisane jest: "... Producent zaleca regularne ładowanie przynajmniej co 6 miesięcy. ............można ładować zarówno za pomocą ładowarki LiFePO4, jak i ładowarki,do ładowania akumulatorów bezobsługowych. Pozwala to uniknąć konieczności zakupu nowej ładowarki. Używana ładowarka nie może mieć funkcji automatycznego odsiarczania!....." Temat jest o akumulatorach motocyklowych i nie trzeba do tego robić doktoratu. Trzeba być świadomym co się robi. Jest wiele filmów na YT przedstawiających "sposób rozpalania" ogniw li-ion ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Reglel napiecia/prostownik KTM lc8 | Roni92 | KTM | 4 | 22.08.2021 08:59 |
Aku w NAT AS a prostownik | Lukhor | Gadżety / wyposażenie | 11 | 04.02.2019 21:18 |