![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Wyprawowe moto po bezdrożach świata
- Dr650SE - XR650L - XT600/T600
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2019
Posty: 193
Motocykl: Dr650Re
![]() Online: 2 dni 16 godz 50 min 21 s
|
![]() Ostatnio edytowane przez Novy : 07.11.2021 o 20:33 Powód: Film w oknie |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]() Cytat:
__________________
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Jan 2019
Posty: 193
Motocykl: Dr650Re
![]() Online: 2 dni 16 godz 50 min 21 s
|
![]() Cytat:
Kilka postów (post 22) wyżej piszesz, że wyprawowe enduro to Dr650 Se, a tutaj piszesz, że Dr650 to enduro wokoło komina i że wybrałbyś hondę bo taki masz. O co kaman ![]() Ja z kolei uważam, że Dr650 nawet starszy model nadaje się i na wyprawę i wokoło komina. Mają jeździłem dwanaście lat, bezawaryjnie po krzokach i na mini wyprawy też. [IMG] ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]() Cytat:
Wrzuciłeś link na harce kolesi w lesie. W taki teren wolalbym lekki motocykl jakim jest XR400 - który mam Natomiast wyprawowym enduro nie jezdzimy w ten sposób, jezdzi się bezpieczniej. Z reguly z bagazami . Zakladajacy temat dał do zrozumienia , ze jazdy będą solo. U mnie takim motocyklem jest XR650L- ktory też mam. Film z linku nie nawiazuje do tematu jakim jest wyprawowe enduro po bezdrożach. W kazdym razie tak go rozumiem.
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Zarejestrowany: Jan 2019
Posty: 193
Motocykl: Dr650Re
![]() Online: 2 dni 16 godz 50 min 21 s
|
![]() Cytat:
![]() https://youtu.be/8yQtoLDu1tA Ostatnio edytowane przez Novy : 07.11.2021 o 20:37 Powód: Film w oknie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2021
Miasto: Lębork
Posty: 24
Motocykl: AT 1100 DCT
![]() Online: 1 dzień 6 godz 45 min 44 s
|
![]()
Ciekawy, choć przewijający się bardzo często wątek, dylemat wielu osób.
Jeżeli chcesz wysyłać moto to zdecydowanie na motocykle 180kg w górę w ogóle bym nie patrzył. Jeżeli ma to być coś świeżego to wybór się zawęża, z tych modeli które podałeś to 690/701 ale coś trzeba by było pomotać, pewnie większy (dodatkowy) zbiornik, wygodniejsze siedzenie, może owiewka. Zabezpieczyć motocykl na wypadek słabej jakości paliwa, wyeliminować słabe punkty, które mogą przysporzyć kłopotów. Ogólnie będzie to dobry wybór. Ja akurat od 3 lat użytkuje PR7 (jestem jednym z pierwszych użytkowników w Polsce, obecnie 13 tys km), motocykl który przez niektórych uważany jest za "zmiotę ze stodoły" ![]() Tak czy inaczej motocykli 180kg+ do zastosowań jakie opisałeś w ogóle bym nie brał pod uwagę. Większy dylemat powstaje moim zdaniem w momencie kiedy bierzesz też pod uwagę dojazd do takich miejsc, a tam zabawę w lżejszym lub cięższym offie. Wówczas już ciężej jest znaleźć kompromis. Jednak wszelkie relacje z dalekich podróży w tym z podróży dookoła Świata rozwiewają te wątpliwości. W przypadku podróżników, którzy doświadczali takich podróży na cięższych motocyklach, typu 200+ na pytanie co zmieniliby następnym razem, jedna odpowiedź była niemalże zawsze taka sama...wziąłbym lżejszy motocykl ![]()
__________________
LS 650 > VS1400 > XL1200C > FLSTN > WR250R > XT660R > TT 800 XCx > AJP PR7 & AT 1100 DCT |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Długodystansowe wyprawowe opony | Mallory | Hamulce, kola, opony | 263 | 17.06.2019 10:38 |