![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2012
Miasto: Wrocław
Posty: 876
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 miesiące 6 dni 23 godz 32 min 34 s
|
![]()
Bo jak lecisz na kołach to i bagaż masz większy, opony też raczej dualowe bądź masz drugi komplet no i najważniejsze jak lecisz i wracasz na kołach to nie zapierdalasz oraz unikasz hardoffa wiec super hiper wybierający zawias i tak tam nie rozwinie skrzydeł, właśnie takie proste osiołki na kondoniastych zawieszeniach dają najwiecej „spokoju” przy takich przelotach. A jak zawozisz moto to idzie się w najniższa wagę, lepsze offowe opony no i margines błędu przesuwa się w stronę zabawy no jak zgruzujesz siebie bądź moto to przecież na lawecie wróci.
I druga sprawa co dla kogo to off, dla mnie off to utwardzone drogi gruntowe gdzie mogę sobie jechać spokojnie i podziwiać widoki a dla Asi np kozie ścieżki ledwo widoczne w trawie i trawersy. Dla sposobu w jaki ja bym chciał podróżować czyli na kołach z bagażami to najlepsze moto to NAT, 1200GS potem T7, 890 R. Mam 187cm wzrostu, wazę 120kg wiec moto też muszę mieć większe a ze aspiracji nie mam do offa to na szuterki takie zestawy są ok gdzie 890r czy 990 to już przerost formy nad treścią bo ja przy moim sposobie jazdy nie wykorzystam zalet tych motocykli Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Długodystansowe wyprawowe opony | Mallory | Hamulce, kola, opony | 263 | 17.06.2019 10:38 |