Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 04.10.2021, 08:23   #1
luk2asz
 
luk2asz's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: KrK
Posty: 1,388
Motocykl: CRF1100
luk2asz jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 9 godz 9 min 20 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Artek Zobacz post
Warto naumieć się samemu w aucie i moto.





Wypracowałem sobie metodę, którą stosuję od kilku lat: dojeżdżam w nocy lub ciemnym garażu do ściany i światła ustawiam najniżej, jak się da. Tak jeżdżę w dzień każdym autem.

Dopiero w nocy "podnoszę" światła tak, aby linia odcięcia (światło/cień) była w odległości 45-50 metrów.
Artek, może w samochodzie gdzie się naciska przycisk to zadziała ale wez to rób w Afryce, gdzie robisz to pokrętłami i to dwoma w 1100. Dodatkowo sensu nie widzę w 1100 jak ktoś jeździ na dziennych. Z mojego doświadczenia, kwestia ustawienia świateł w motocyklu to bardzo ważna sprawa nie tylko ze względu na odcinek drogi oświetlonej ale też kwestii oślepiania. Regulacje powinno się robić za każdym razem, nawet jak torbę na tył zakładamy czy pasażer siada.
Kwestia ustawienia poprawnie na solo i nauczenia się ile obrotów na plecaka, plecaka z bagażem, czy też solo z bagażem.

Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka
__________________
Pozdrawiam, łajza na Crf110
luk2asz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.10.2021, 10:35   #2
muszel72
 
muszel72's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: GDA
Posty: 2,814
Motocykl: ATAS 1000, 300 Rally, BMW r1100s, Kymco xciting 400
Przebieg: 50000
muszel72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 18 godz 53 min 24 s
Domyślnie

Do jazdy z plecakiem raczej utwardzasz sprężynę w tylnym zawiasie więc powinno być z grubsza tak samo. Nie wyobrażam sobie ustawiania świateł za każdym razem gdy bierze się pasażera. No ale ja jeżdżę sam więc się nie znam
muszel72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Crf1100L instrukcja obsługi PL pdf pałeł Instrukcje, broszury, fiszki 13 02.03.2021 22:42


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:51.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.