![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Tak jak nocny mówi. Tylko aby fachowiec nie gmerał godzinę w poszukiwaniu śruby regulacyjnej znajdź ją w wczesniej
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
CRF 1100 ATAS
![]() Zarejestrowany: Oct 2020
Miasto: Kraków i okolice
Posty: 233
Motocykl: CRF 1100 ATAS
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 20 min 15 s
|
![]()
Byłem raz, jeszcze poprzednim motocyklem, na jednej stacji diagnostycznej z prośbą o ustawienie świateł w moto. Gość stwierdził, że on mi narysuje na kartce jak snop światła powinien padać i żebym sobie sam ustawił
![]() Stąd moje pytania, na której stacji ktoś bez szemrania mi to zmierzy i ustawi |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Połamany
![]() |
![]()
Warto naumieć się samemu w aucie i moto.
Wypracowałem sobie metodę, którą stosuję od kilku lat: dojeżdżam w nocy lub ciemnym garażu do ściany i światła ustawiam najniżej, jak się da. Tak jeżdżę w dzień każdym autem. Dopiero w nocy "podnoszę" światła tak, aby linia odcięcia (światło/cień) była w odległości 45-50 metrów. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Crf1100L instrukcja obsługi PL pdf | pałeł | Instrukcje, broszury, fiszki | 13 | 02.03.2021 22:42 |