Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 30.08.2021, 20:08   #11
dzinks
 
dzinks's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2016
Posty: 1,289
Motocykl: CRF1000L
dzinks jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 dni 18 godz 24 min 43 s
Domyślnie

Zrobiłem wg serwisówki serwis lag: wymiana oleju i uszczelniaczy. Wszystko poczyszczone. Wg serwisówki wlałem 720 ml, odpowietrzyłem, czekałem i zmierzyłem poziom od górnej krawędzi. Serwisówka podaje 9,5cm. I.... zarówno dla jednej i drugiej lagi wyszło mi o 15 ml za dużo po odciągnięciu takim gadźetem .



Jakby wyszło w jednej to ok, ale dla dwóch Czego się trzymać? Tych 721ml czy miernika od krawędzi?

Czy brak 15ml ma znaczenie na tarcie? Dolać? Pytanie do praktyków
dzinks jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Cieknące paliwo z gaznika forhend Uklad paliwowy i wydechowy 6 26.06.2011 17:07
Nieszczelne połączenie - cieknące paliwo Ronin Uklad paliwowy i wydechowy 2 16.04.2011 22:23
POMOCY !!! cieknące hamulce chomik Hamulce, kola, opony 9 11.07.2010 22:53
Cieknące paliwo. bicio Uklad paliwowy i wydechowy 8 17.04.2010 02:03


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.