![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
Sprawdź co koledzy radzą a znajdziemy przyczynę lecz wymaga to drogi "po sznurku do kłębka " nie mając moto przed nosem. |
|
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() |
![]() Cytat:
Moto wymaga rozebrania i przeglądu instalacji elektrycznej!!! Wszystkie kostki do konserwacji, punkty mas sprawdzenie miernikiem mikro przełączników ( klamka sprzęgła) wył "kosy" dioda na wiązce, czujnik luzu sb. Jak to zrobisz będziesz miał spokój na dłużej, a nie na chwilę, bo potem to tylko gorzej - fotka Nie zapominaj ile lat ma moto?
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Typowe problemy NAT | adoado0 | CRF 1000 L | 41 | 29.01.2018 18:21 |
Problemy z ssaniem | myku | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 20 | 26.07.2013 21:08 |