|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Aug 2017
Miasto: Zgierz
Posty: 865
Motocykl: EXC 250 TPI
Przebieg: galanty
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 54 min 38 s
|
![]() Cytat:
Z oponami metzelera jest trochę na "odwrót" jeżeli chodzi o oznaczenia. Bo METZELER MID-SOFT oznacza teren po jakiej chcemy jeździć a nie miękkość gumy tak jak np. w Mitasie. W Mitasie SOFT oznacza że guma jest miękka i jeździmy nią po twardym. I ta opona z linku poniżej (MID-SOFT) jest bardzo twarda, ale dobrze robi w piachu (i w zasadzie tylko tam) https://allegro.pl/oferta/1x-opona-1...20-11069597113 Natomiast MID-HARD niby do podłoża twardego (czyli jest bardziej miękka) ale tak naprawdę to nie jest guma na twarde nawierzchnie (typu skały w hard enduro), gdyż jest po prostu zbyt twarda. OPONA MID-HARD jest spoko do motocykli typu DUAL, do jazd cross country bo mimo wszystko nie schodzi tak szybko. Jeżdziłem na obu tych laczkach. Na MID-HARD Dualem, dwie zjechałem. MID-SOFT założyłem do exc , to w piaskownicach mega robi robotę. Podsumowując obydwie gumy są twarde. Do Duala brać MID-HARD. Jak chcemy lisciem polatać w kopnym piachu to MID-SOFT. A szuterki to można każdą |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
O ssaniu wątek | A.Twin | Uklad paliwowy i wydechowy | 18 | 13.04.2015 14:31 |