Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > KTM

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 23.08.2021, 20:41   #1
radiolog
 
radiolog's Avatar


Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,256
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
radiolog is an unknown quantity at this point
Online: 1 miesiąc 4 dni 12 godz 9 min 4 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Baza Zobacz post
Ktm’y jak zaobserwowałem może i nie są bardziej awaryjne. Ale potrzebują dwa razy większej uwagi serwisowej niż japońska brać. I nie wybaczają tak jak w/w żadnych zaniedbań. Ale ta granica pomiędzy Japonia a katami już się chyba mocno zaciera. Ja np. W NAT po umyciu poświęciłem błąd ABS spłynąłem już 100zl za diagnozę ze jest błąd tylniego czujnika ale sam czujnik jest dobry. I po kompie nie da się stwierdzić nic tak że grubsza robota po umyciu sprzęta który to niby został stworzony by brodzić po bak w rzece np. Same problemy z tymi nowymi hadrami.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Cytat:
Napisał dubel Zobacz post
Dokladnie to mialem na mysli
Miałem tak kiedyś, wracający problem czujników ABS, były dobre, a komputer zgłaszał ,że złe i nie wiadomo gdzie problem.
Na końcu okazało się, że winna była wtyczka od nasi, która raz kontaktowała a raz nie i dawała wydumane błędy.

Awarii u mnie brak, nawet oleju nie bierze, jak to miała w zwyczaju NAT pod koniec okresu przedserwisowego.

Jak ktoś będzie ciągle do odcinki i na jednym kole, to nie ma sprzęta , który bezawaryjnie pojeździ.
Spokojnie można nie przekraczać 8k rpm , a potencjał mieć na te chwile,żeby połknąć w ułamek sekundy zawalidrogę, NAT tego nie potrafiła
radiolog jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 23.08.2021, 21:38   #2
Pirania
 
Pirania's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Nowy Targ
Posty: 2,334
Motocykl: Ready to Race & AT
Pirania jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 21 godz 28 min 49 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał radiolog Zobacz post
......
Jak ktoś będzie ciągle do odcinki i na jednym kole, to nie ma sprzęta , który bezawaryjnie pojeździ.
Spokojnie można nie przekraczać 8k rpm , a potencjał mieć na te chwile,żeby połknąć w ułamek sekundy zawalidrogę, NAT tego nie potrafiła
Egzakli..👍
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..
Pirania jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 23.08.2021, 21:50   #3
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał radiolog Zobacz post
Miałem tak kiedyś, wracający problem czujników ABS, były dobre, a komputer zgłaszał ,że złe i nie wiadomo gdzie problem.
Na końcu okazało się, że winna była wtyczka od nasi, która raz kontaktowała a raz nie i dawała wydumane błędy.

Awarii u mnie brak, nawet oleju nie bierze, jak to miała w zwyczaju NAT pod koniec okresu przedserwisowego.

Jak ktoś będzie ciągle do odcinki i na jednym kole, to nie ma sprzęta , który bezawaryjnie pojeździ.
Spokojnie można nie przekraczać 8k rpm , a potencjał mieć na te chwile,żeby połknąć w ułamek sekundy zawalidrogę, NAT tego nie potrafiła


Choć od 7 do 10 tys rmp jest prawdziwa zabawa
  Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki Franz Honda - inna niż AT & NAT 65 21.06.2023 15:37


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.