|
|
|
|
#1 |
![]() |
Chyba nie ma o czym mówić.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() |
19, 23, różnicy wielkiej nie ma dla kogoś z ciśnieniem. Trochę zazdraszczam tym co majo bo sam bym chciał mieć ale R. Tymczasem biorąc po uwagę obecny gnój w świecie wolałem dokupić kawałek ziemi. Także poślinić się pozostaje i czekać aż z tych 19-tu czy też 23-ch zrobi się piętnaście albo i mniej
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2013
Miasto: Nisko/Rzeszów
Posty: 61
Motocykl: EXC 500F
Online: 3 dni 6 godz 35 min 0
|
Panowie, którzy użytkują wersje 300 rally - mam pytanie.
Po przeczytaniu większości treści tego wątku widzę, że ta wersja ma wadę w postacibraku mocy na szosie. Jak wyglada sytuacja w ciężkim terenie? Czy ktoś jeździ (okazjonalnie) po górach w błocie z założonymi kostkami i może odpowiedzieć czy motocykl sobie radzi? Ma ktoś porównanie np do drz 400 czy temu podobnych? |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 |
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 |
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |