Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 08.09.2009, 16:25   #22
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Mamrot, gażniki w AT są ustawione pod NORMALNY filtr, a nie pod K&N. Przerabiałem temat, i jak ustawisz 2,0 obrotu to dół będzie jako tako (na papierowym lepszy) ale w górne obroty będzie się wkręcał gorzej. Jak dasz 2,75 bedziesz miał super środek i góre ale muła do 3500 rpm gdzies tak. Ja bym na K&N ustawił jeśli już koniecznie chcesz psuć motocykl 2,0 obrotu na obu po równo, chyba że kompresje masz już słabą, i różna dla ob u cylindrów.

ot taka moja historia, K&N poszedł na allegro po paru wycieczkach
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Regulacja gaźnika na stożkach BartekBBI Uklad paliwowy i wydechowy 40 14.01.2011 20:54
Trykanie po wymianie napędu. paku Silnik, sprzęgło, skrzynia 14 26.07.2010 14:15
RD03 udogodnienia wlotu puszki filtra powietrza majo Uklad paliwowy i wydechowy 18 11.06.2010 15:05
K&N czyszczenie filtra powietrza matjas Wszystko dla Afryki 17 26.07.2008 11:20


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.