Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 27.06.2021, 21:14   #6
keraj37


Zarejestrowany: May 2021
Posty: 110
Motocykl: KTM EXC 250f, 2005 RFS
keraj37 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 6 godz 32 min 10 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał ArtiZet Zobacz post
Tak, jak śmierdzi siarką to pewnie masz za duże V ładowania.
Cytat:
Napisał CzarnyEZG Zobacz post
W Afrykach jednym z głównych problemów jest regulator napięcia.
Najprawdopodobniej to on jest przyczyną.

Kup multimetr najprostszy i zobacz jakie jest napięcie ładowania.

Afryka jest już w takim wieku, że trzeba samemu dłubać inaczej pójdziesz z torbami na mechaników.

Dzieki panowie, prostownik przed ladowniem pokazuje 13.9V gdy motor chodzi na wolnych, a gdy odkrece manetke to dochodzi do okolo 16V, ale nie wiem czy to wystarczy - podpialem sie normalnie do chwytakow aku.
keraj37 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Tags
aku , rd04


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
akumulatory FULBAT szynszyll Układ elektryczny i zapłonowy 1 17.03.2023 20:34
Czy moto może psuć akumulatory? Mhv Układ elektryczny i zapłonowy 3 24.05.2011 22:06


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.