Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 15.06.2021, 12:13   #1
Borkow
 
Borkow's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2018
Miasto: Moje miasto to Trójmiasto
Posty: 241
Motocykl: Jawa 350TS/DR125/XR400R/KTM EXC 525/SD06a/701 Enduro
Borkow jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 21 godz 7 min 40 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał ex1 Zobacz post
przód 908rr.. jest mega miękki 800 gs juz przy 130 tancowała po asfalcie.. ja osobiści odradzam


tył jest bardzo fajny i przyjemny... wszędzie .. po za mokrą trawą i gliną.. tam trzeba bardzo uważać...

Jeżeli chcecie.. kupić 908 RR za pełną kwotę.. to jest jakiejs tam te 600 zł.. to bym chyba odpuścił.. wydaje mi sie nie warta tej ceny. szukał bym chyba motoza Rally Z...
Potwierdzam pływanie przodu w 908rr. Ogólnie ten przód jest bardzo słaby. Mnie do zakupu skłonił opis, że jest to bardzo dobra opona na piach, czego nie potwierdzam. Majta jak każdą inną. Mam wrażenie, że taka rzadka kostka nie sprawdza się przy tej wadze. Szkoda kasy.
Tył jest bardzo dobry, wyciąga mnie z naprawdę ciężkiego błota; piach kopie jak należy; asfalt, gruntowe - jedzie. Lepszy od TKC80 i E09.
Pozostaje mi sprawdzić te słynne już Motozy.
Borkow jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.