![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Nie jest ale touratechy nie zrobią z osła wierzchowca 😄. Grzechu2012 ma ten turatech na froncie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2018
Miasto: Moje miasto to Trójmiasto
Posty: 241
Motocykl: Jawa 350TS/DR125/XR400R/KTM EXC 525/SD06a/701 Enduro
![]() Online: 3 dni 21 godz 7 min 40 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2018
Miasto: Moje miasto to Trójmiasto
Posty: 241
Motocykl: Jawa 350TS/DR125/XR400R/KTM EXC 525/SD06a/701 Enduro
![]() Online: 3 dni 21 godz 7 min 40 s
|
![]()
No i jest. Tylko nie Touratech a Ohlins. I WOW! Coś pięknego. Wymieniłem wkłady na przodzie i całość na tyle. Jest twardszy, ale bardzo precyzyjny. W terenie trochę za twardy, ale coś za coś, zresztą to nie lekki EXC, waga robi swoje. Szutry to ojczyzna tego zawieszenia, bo w 100% wybiera drobne nierówności, szuter tylko słychać. Na dobitym asfalcie już może nie tak idealnie, ale o niebo lepiej. Normalny asfalt jak po szynach, przy szybkim przełożeniu ciasnych zakrętów z lewej na prawą słucha się perfekcyjnie, żadnych wybić i to na lekkich muldach. Nawet ronda lecę bezpiecznie szybciej. Na winklach dużo pewniej. I na koniec wisienka na torcie, w ogóle nie czuć ząbkowania opon.
Czy było warto wydać taka kasę? Chyba nie, bo to kupa kasy, ale jest znacznie lepiej więc walić to. Ostatnio edytowane przez Borkow : 21.07.2021 o 06:47 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Upgrade hamulcowy | iwan | Hamulce, kola, opony | 17 | 12.09.2014 21:26 |
Wymiana adaptacja innego zawieszenia w Africe | Adagiio | Rama, zawieszenia, napęd | 8 | 10.03.2009 22:00 |