![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Jan 2021
Miasto: Leicester
Posty: 9
Motocykl: 2017 Honda CRF1000 Africa Twin DCT
![]() Online: 2 dni 7 godz 2 min 28 s
|
![]()
Odnośnie Continental Trail Attack 3.
Potwierdzam. Mam u siebie przód i tył od ok 5000 mil. Świetne opony drogowe, bardzo dobre na mokrym i zimnym również. Moje poprzednie motki (dl650, gsx1250fa) ubierałem w pilot Road 3 i 4 ze względu na pogodę w uk, lecz śmiem twierdzić, że conti są równie dobre jak Michały Sent from my SM-G980F using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Moderator
![]() |
![]() Cytat:
Po tym jak se dokupiłem CRF300 to mam zamiar odziać NAT w jakieś typowe szosówki. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() |
![]() Cytat:
Rozważałem pomiędzy Scorpion Rally Str a Anakee Adventure. Ale polatałem ostatnio z sąsiadem na CT który ma Scorpiony Trail II i bardzo je chwali. Zastanawiam sie czy nie odpuścić sobie wszelkie dualowe - 80/20 wersje i nie wziąć tych szosowych Scorpionow. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Moderator
![]() |
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Moderator
![]() |
![]()
Trail II. Na asfalcie ma być bez kompromisów. Cicho, stabilnie, skutecznie na mokrym i pewnie na kolanie. Na nieutwardzonych będę się trochę ograniczał w zakrętach (prędkości wejścia, przygazówki) a z reszty dużo robi fizyka. Nieplanowane hece przebrnę na listonosza.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() |
![]()
Jasne, dzięki. Ja raczej też je wezmę w czerwcu / lipcu. Zobaczymy jakie będziemy mieli wrażenia pod koniec sezonu.
|
![]() |
![]() |