![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Lublin
Posty: 733
Motocykl: ATAS 1000 '18
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 7 godz 12 min 0
|
![]()
Jeździłem na Pirelli Scorpion Rally STR jeden sezon. Zrobiłem ok 12 000 km. Nigdy mnie nie zawiodły na śliskim asfalcie i na szutrach. Do cięższego terenu (piach i błoto) nie nadają się.
Potem założyłem TKC 80 bo tak wypada, wiadomo, Afryka. ![]() Tak więc pomyślałem sobie, że jesli mam kupować opony pod kątem 5-10% tras terenowych a przez ponad 90% przebiegów na asfalcie muszę uważać i nie być pewnym zachowania opon to jest to trochę bez sensu i wróciłem do Pirelli. I jestem zadowolony. Dla MOJEGO sposobu używania CRF ATAS to idealne rozwiązanie. Bardzo dobre zachowanie na asfalcie, znośnie w lekkim terenie, duże przebiegi i niezłe ceny. Musisz sobie szczerze odpowiedzieć na pytanie: czy rzeczywiście będziesz robił 30-40% w terenie, czy tylko tak Ci się wydaje? Bo jeśli tylko okazjonalnie zjedziesz do lasu, czy na delikatne szutry, to szkoda męczyć sie na kostce. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
znowu te opony.... | smoki_dwa | Hamulce, kola, opony | 3 | 15.07.2013 21:54 |
tt 600. Znowu... Pomocy w wyborze | rob | Inne - dyskusja ogólna | 4 | 13.07.2012 18:36 |