Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 01.05.2021, 18:19   #4
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,824
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 21 godz 2 min 44 s
Domyślnie

Haynes gada (1997-1999)
Pilot jet 38
Main jet 115/118
Cytat:
pali bardzo mało - przy ostrej jeździe 5,3 nie przekroczył a rezerwę włączałem po 245km. W poprzednich trampkach w normalnej jeździe rezerwuar wchodził po ok 200-220.
Ja miałem właśnie te gaźniki w swojej byłej (RD-03 750) od trampka (TPS) i po dobraniu dysz pod silnik XRV 750 spalanie wynosiło 4,8 w trasie non stop 120 czasami pod 160, a lampka rezerwy zapalała się po 340km?
Inne motocykle, ale podstawowa sprawa to okręć komory i sprawdź dysze. Wtedy nie potrzeba brać Melatoniny na noc
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-)
Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć!
Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią.
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Zawieszenie XR 600 R do Transalpa 600 PD10 drwalu4 Rama, zawieszenia, napęd 18 13.12.2018 16:55
dysze rd07a daniel_87 Uklad paliwowy i wydechowy 11 13.12.2008 12:30


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.