![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]()
Się sprawdzi, ale ma zapas tak z 0.5-1V na zmianę stanu wiec jeśli nawet to tylko trochę,. Ważne żeby widzieć że nie jest 20V. A to na pewno pokaże.
Zresztą spodziewam się (po pomierzeniu regulatora podczas pracy - zmiany napięcia potrafia być +- .5V) że w czasie jazdy będzie zmieniał oczka. Jutro zobaczę w praktyce. Zresztą po to ma kalibrację, żeby ustawić że np. wszystko co poniżej 15V jest ok. wtedy 11V też ok. To ma służyć do wykrywania za dużych napięć. Ostatnio edytowane przez Dzieju : 24.06.2012 o 09:27 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 41 min 38 s
|
![]()
Miałem zrobić dobry woltomierz i prawie go zrobiłem ale brak czasu mnie zabija.
W tym sezonie na pewno go nie skończę. ![]()
__________________
END of TRANSMISSION |
![]() |
![]() |