![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
o opcję z kranikiem nie pytaj bo forumowa szklana kula się dawno temu spaliła i nie ma komu naprawić
![]() nie miałem tego w ręku ale najprawdopodobniej któryś wymiar nie jest taki sam jak wcześniej i trzpień ma dłuższy skok w tych pompach po jakimś czasie kuca również amortyzator pod trzpieniem i wtedy zaczyna chodzić głośno i klekotać. a ogólnie jest jak napisano powyżej - jeśli ją słychać to nie ma albo paliwa albo nie jest w stanie zbudować ciśnienia między zaworem swoim a zaworem w komorze pływakowej. m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zarejestrowany: Nov 2017
Miasto: Stalowa Wola
Posty: 4
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 dni 1 godz 43 s
|
![]()
Ok to jeszcze powiedzcie czy dobrze rozumuje,
jeżeli ominę pompe i puszczę paliwo grawitacyjnie i silnik bedzie pracwał poprawnie to mogę wykluczyć przytkanie kranika i wziąć się za pompę tak? dziękuję z góry i już nie zawracam gitary ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zestaw naprawczy linek | wlodar | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 6 | 14.07.2008 14:08 |