![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Połamany
![]() |
![]()
Podeprę się swoim doświadczeniem:
"...Jeździłem tą drogą setki razy, czasem kilka razy dziennie śmigam tam na jezioro. Wybił się stąd młody jelonek. Trafił paszczą w lewy handbar i dźwignię sprzęgła. Dziwnie się zawinął praktycznie mnie nie ruszając. Wyrwał mi kufer centralny wraz z mocowaniem. Zatrzymałem się kilkanaście metrów dalej. Przeżył i po chwili spier...ł samobójca jeden..." Wewnętrzna część klamki sprzęgła ma dwa dwie cienkościenne blaszki (grubości 0.5mm) w przypadku uderzenia np. gałęzi w klamkę (lub jak u mnie młodego jelonka) to handbar oryginalny dociska klamkę do palców obejmujących manetkę. U mnie uderzenie było niewielkie, miałem tylko rozcięte palce. W przypadku mocniejszego uderzenia chińska klamka obetnie palce. Tam są zwykłe noże. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Podniesienie dźwigni hamulca tylnego. | CzarnyEZG | Hamulce, kola, opony | 8 | 16.05.2018 20:01 |
Jakwybić śrubę/oś dźwigni. Pomocy ! | Łysy | Rama, zawieszenia, napęd | 27 | 23.03.2011 00:30 |