![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Jak szkoda kasy jak są 4 razy trwalsze, i dochodzi do tego że 4 razy mniej je wkręcamy i wykręcamy (zdrowia silnika)
Ja wiem że jak AT była zaprojektowana to nie było super świec jak dziś, super syntetycznych olejów, i benzyny 100 oktanów na stacjach. Ale dziś są ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Zaraz, to znaczy, że wytrzymują po 120.000 km i więcej ? Bo ja już zrobiłem na moich zwyklakach ponad 33.000.. i jest ok, a jezdziłem na paliwie od 70 do 95 oktanów...
__________________
www.motopodroze.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Na oleju też byś zrobił 30 000km ino manual prawi o tym inaczej
![]() Sprawdź przerwe czy masz 0,8mm AT wymiania świec co 18 000km ale praktyka co 15 000km, bo potem cza już ekektrode podginać, a to chyba nie oto chodzi. Tak samo jak filtrem powietrza. Jeżdze 99% asfalt a po 15 000km była już kaplica ![]() Wymiana irydówek w moim wtryskowym waradero co 48 000km. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() |
![]() Cytat:
Po co mam sprawdzać tą przerwę ? Jak już je wykręcę to je zmienię. I nic nie podginam ![]() Czym objawia się śmierć świec ? Jakoś nie odczuwam spadku mocy, problemów z zapalaniem na zimnym na mój chłopski rozum świeca ma pewne zadanie, jeśli go nie spełnia jest do wymiany i tyle...Więc co złego, że mam te świece ? Jak wpływa to na silnik ja laik jestem więc chętnie wysłucham konstruktywnego słowa. Wiadro to nie AT cóż mogę dodać... :P Mam KN ale większość z tych km zrobiłem na gąbkowym. A filtr wiadomo, że trzeba czyścić czy zmieniać, tyle, że brudny powoduje wyraźne objawy.
__________________
www.motopodroze.pl Ostatnio edytowane przez chomik : 01.09.2009 o 08:27 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Świece zapłonowe | ramires | Układ elektryczny i zapłonowy | 18 | 11.03.2009 14:53 |