|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2017
Posty: 848
Motocykl: Jeżeli będę miał AT, to RD04
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 18 godz 4 min 29 s
|
Dzięki, wydaje mi się, że bezpieczniej będzie wziąć full wypas takie lampki:
https://oeindustry.com/en/products/headlight-90mm-5 https://oeindustry.com/en/products/headlight-90mm-6 Opcja tańsza: https://oeindustry.com/en/products/headlight-90mm-2 https://oeindustry.com/en/products/headlight-90mm-3 Oba przypadki to ledowe lampy o oznaczeniach HC/HR (jako minimum) stosowane w Solarisach Urbino. Myślałem też swego czasu, żeby wziąć takie pod boano: https://allegro.pl/oferta/lampa-przo...xh7-8131602563 I zamiast 35W, czy nawet 55W, władować tam HIDa. Ale ani to legalne, ani tanie, ani bezpieczne rozwiązanie. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,456
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 3 godz 29 min 25 s
|
Cytat:
https://allegro.pl/oferta/hella-modu...21a14291fbf951 Masz wówczas spokój. Bi-halogen więc rozwiązuje sprawę w 90% bowiem one nie posiadają światła postojowego a wiercenie aby wsadzić tam postojówkę cóż, na 80% przejdzie przegląd, ale jak jakiś czepliwy diagnosta zacznie się doszukiwać... Ja poluję na Hella Bi-LED do mojej AT, ale to jeszcze czasu i czasu potrzeba bo są inne "nieplanowane wydatki" więc na spokojnie obserwuję rynek itp. Najważniejsze, niech Twoja mózgownica nawet o tym nie myśli. Są inaczej skonstruowane odbłyśniki pod ksenony i zwykłe żarniki. W jednym i drugim przypadku skończy się albo oślepianiem ludzi albo kiepskim światłem
__________________
Ramires ...okręt mój płynie dalej... gdzieś tam... Ostatnio edytowane przez Novy : 13.03.2021 o 10:02 Powód: Połączenie postów |
|
|
|
|