|
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Mam LiFePO4 w swojej 2017 DCT i zero problemów od 2 lat. Co prawda jazdy wiele ostatnio nie było, ale trzeba pilnować aby napięcie aku nie spadło poniżej 13V. Druga sprawa rozruch silnika po jakichś 15 sek od przekręcenia zapłonu na zimnym aku aby się bateria nagrzała.
|
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 26 min 3 s
|
![]()
w domu można sobie pilnować, w drugiej połowie października byliśmy 7dni w Rumuni w nocy były przymrozki i zawsze rano palenie sprzętu było atrakcją wyjazdu, LTM14 Skyrich, motocykl zazwyczaj zapalał za 3-4 uruchomieniem rozrusznika ale nawet gdy zapalił to DCT down (--) czekałem aż silnik zagrzeje się, gasiłem i odpalałem ponownie dopiero można było jechać i tak codziennie. Aku oddałem do reklamacji, została przyjęta ze zwrotem kasy. Może był wadliwy a może dali sobie spokój z takim klientem co ma problemy z normalnym zakończeniem sezonu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tags |
naprawa silniczka dct , silniczek dct |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Skrzynia biegów. | mazurrd07 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 0 | 20.01.2017 21:34 |
Dwignia biegów | hero | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 4 | 24.08.2008 00:59 |