|
|
|
|
#1 |
![]() |
100% racji z 1100.
Miałem taki przypadek, świeżo po zakupie: jedziemy z kumplem stromym szutrem, kontrola trakcji wyłączona, ale o tym wheelie nie pomyślałem. Motocykl jakby tracił moc, bardzo płynnie i miękko, aż się zatrzymał na środku stromego podjazdu. Masakra. NAT 1000L, jak wtrącała się kontrola trakcji to robiła to przez odcięcia zapłonu i było czuć wyraźne szarpnięcia. To nawet lepiej było dla utrzymania trakcji. W 1100 jest to tak płynne, jak w motorynce gdy kończyło się paliwo, albo dysza zatkana była. Im bardziej odkręcisz manetkę tym bardziej zamula - bardzo miękko. Skończyło się tym, że kumpel na GS-ie wjechał bez problemu na górę, a ja musiałem się poddać (bo nie przeczytałem instrukcji 😀 .
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
Cytat:
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Ostrów Mazowiecka
Posty: 1,534
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 37 min 10 s
|
Cytat:
https://790adventure.net/models/riding-modes-explained/ Mamy załatwiony temat kagańca na unoszenie przedniego koła itd. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
trampkarz emeryt
![]() |
Żebyście wiedzieli co pod kaskiem mówiłem jak na Vstromie na szutrowej drodze chciałem się wyrobić w zakręcie przyblokowaniem tradycyjnym tyłu. Zakręt pokonywałem tak na xt600z i Trampkiem setki razy przy ok 60kmh.
Tyle że zapomniałem kompletnie że ów DL ma ABS. Nie wyłączalny ABS ![]() Finalnie udało się nie położyć ale i bynajmniej w zakrecie się nie zmieściłem ![]() Trakcja, antiwhellie to już dla mnie wogole kosmos. Zgadzam się z Emkiem. |
|
|
|
![]() |
| Tags |
| wheelie , wheelie crf , wheelie nat |
|
|