|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Lublin
Posty: 733
Motocykl: ATAS 1000 '18
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 7 godz 12 min 0
|
![]()
Koledzy. U mnie dzisiaj lubelski SOKÓŁ wypłukał zbiornik.
Wykonali to bardzo starannie a pomimo tego akcja zajęła "aż" 1 godzinę (sprawę ułatwiło niewątpliwie to, że gmole i plastiki sam wcześniej zdemontowałem i przywiozłem goły motur, jeśli ktoś podstawia kompletny motocykl, to potrafię sobie wyobrazić, że naprawa może zająć ok 2-3 godzin). I teraz po kolei. Pierwsze zdjęcie pokazuje co wchodzi w skład zestawu naprawczego - regulator ciśnienia, filtr zgrubny (smok), zespół filtrujący w pompie (bez pompy), uszczelka główna i oringi. Zmieniony jest smok (podobno gęściejszy materiał filtrujący) i odstojnik. Dalej zobaczycie ile syfu wylało się z odstojnika w pompie (z tego miejsca pod smokiem). Kolejne zdjęcie pokazuje częściowo zapchany smok. Poza odstojnikiem i smokiem ilość "wolnych" ziaren cynku w zbiorniku była minimalna - w wanience, do której mechanik zlał benzynę po pierwszym płukaniu było kilka - kilkanaście malutkich cząsteczek wielkości ziarnka piasku. Wygląda, że cały syf został zassany w rejon smoka i odstojnika i usunięty w ramach akcji serwisowej. Co ważne pompa była czysta. Mechanik wydmuchał z niej benzynę na czystą szmatkę i nie zaobserwowaliśmy żadnych cząsteczek. Sokoły przepłukały zbiornik 3 razy. Pierwszy raz "moją" benzyną i 2 razy benzyną ekstarkcyjną. Za każdym razem benzyna była zlewana i resztki odsysane - tak więc bez lipy! Dodatkowo, przyjrzałem się spawom (patrz foto). Wyglądają czysto. Nie zauważyłem żadnych łuszczących się krawędzi. Liczę na to, że co miało się złuszczyć, to już się złuszczyło (przejechałem prawie 23 tyś km). Nie wiem, czy tylko poprawiam sobie humor, ale rzeczywiście są szanse na to, że akcja kończy temat. Znając siebie, zajrzę pewnie od czasu do czasu kamerką do zbiornika, ale generalnie przestaję się tym martwić - trza zaczynać sezon! A i jeszcze na koniec reklamy - jak ktoś ma blisko albo nawet i daleko to nie zastanawiać się, tylko walić do lubelskiego Sokoła! Fachowo zrobią przegląd, wytłumaczą i pozwolą popatrzeć (jak kto ciekawy). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 26 min 3 s
|
![]()
jeżeli za filtrem wstępnym (smok) oraz dokładnym (w obudowie pompy) znajdują się:
1. regulator ciśnienia paliwa 2. wtryskiwacze i regulator podlega wymianie a jest prostym "urządzeniem", można go także bez problemu wyczyścić zwalniając napięcie sprężyny i przedmuchać a wyjątkowo precyzyjne wtryskiwacze nie podlegają jakiejkolwiek akcji nawet czyszczenia .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Lublin
Posty: 733
Motocykl: ATAS 1000 '18
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 7 godz 12 min 0
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 26 min 3 s
|
![]() Cytat:
do CRF1000 obudowa z filtrem i regulatorem ciśnienia 196zł do CRF1100 obudowa z filtrem i regulatorem ciśnienia 202zł ceny absolutnie uczciwe, zwłaszcza, że w zestawie jest regulator i uszczelnienia. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Lublin
Posty: 733
Motocykl: ATAS 1000 '18
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 7 godz 12 min 0
|
![]()
OK. To śpię spokojnie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Akcja serwisowa Hondy CRF 1000 | falcon500 | Akcje serwisowe | 52 | 27.12.2021 11:51 |
CRF 1100L - która ladowarke/prostownik wybrac | Robin | NAT - Warsztat | 15 | 14.12.2020 19:03 |