|
|
|
|
#1 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Niestety muszę was rozczarować, bo jakkolwiek chcielibyście o NAT myśleć (motocykl wyprawowy itp) to jesteście w błędzie jak i reszta na KTM i GS-ach. Bo jedyna wyprawa jaką robi pewnie 90% właścicieli tych motocykli to wyprawa do Costy lub Starbucksa. I wiedzą o tym producenci tych moto i robią je pod tych właśnie ludzi dając CAN-y, ESA, telewizory LCD i inne niezbędne na "wyprawie" duperele. To że na tym forum ludzie jeżdżą w trochę 'inne" miejsca na tych moto nie oznacza, że robią tak wszyscy - niestety...
Zostawmy więc odwieczną sprzeczkę co lepsze manual czy DCT i pozwólmy się cieszyć właścicielom tym co maja CAN nie oznacza braku bezpieczników. Wszystkie samochody są od jakichś 10 (lub więcej) lat na CAN-ie i wciąż mają bezpieczniki. |
|
|
|
#2 | |
|
HONDZIARZ
![]() Zarejestrowany: Apr 2012
Miasto: Gdynia
Posty: 365
Motocykl: RD04 / NAT
Przebieg: 50000km
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 7 min 15 s
|
Cytat:
Można jeździć do pracy, z żoną na wakacje, pośmigać po górskich winklach, przejechać TET a nawet pojechać do Afganistanu i wrócić. To jest moim zdaniem prawdziwa zaleta takiego motocykla. DCT, ESA, Infotainment, Quickshiftery, KM, Nm i Vmax to w sumie to samo co carbonowa naklejka na błotnik, lisia kita czy inne frędzle. Jak komuś bez tego się źle jeździ, to czemu nie .A, że ktoś tam reklamuje ćwierćtonowe motocykle jak maszyny do rajdów to
__________________
stary nick: soulsick |
|
|
|
|
![]() |
| Tags |
| naprawa silniczka dct , silniczek dct |
|
|