![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Bielsko-Biała
Posty: 402
Motocykl: F 800 GS
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 14 godz 35 min 12 s
|
![]()
A ile trzeba oleju nalac? tak jak w seryjnych?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Jaki świeży jaki świeży ??
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,729
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s
|
![]()
__________________
Hubert |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]()
Wczoraj namieszałem to dzisiaj znowu moge, moge ?
Zaczne jak zawsze - czyli nie znam sie na AT, ale ... W samochodach progresy montuje sie szerszym/miękkim w dół - zawsze. chodzi o to zeby element resorowany /np. most w 4x4/ pracował lekko np. na tarkach, a na dobiciu zaczyna łapać twardsza czesc. Ale ... i to juz moja prywatna teoria W moto jest jeden problem, a mianowicie to ze sprężyna jest w oleju który wolimy pozostawić w fazie ciekłej a nie piany. Dlatego rozważyłbym - to juz dla paranoików - założenie miękkim do góry co by w czasie szybkiej pracy sprężyna nie była trzepaczką do oleju. Dla zwolennikków "co fabryka kazała" twardym do góry. Ale pojechałem .... PS. Czy autora zdjęcia mógłbym poprosić o kopie w wiekszej rozdzielczość, wczoraj spędziełem kilka godzin szukając takiego zdjęcia a tu taki prezent ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]()
A do praktyków mam jeszcze pytanie, czy regulując poziom lustra oleju nie uzyskuje się zmiany charakterystyki tzw "sprężyny powietrznej" która zresztą jest wyłącznie progresywna? i uwaga nie ma góry i dołu
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Jaki świeży jaki świeży ??
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,729
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s
|
![]() Cytat:
![]() ![]()
__________________
Hubert |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Jaki świeży jaki świeży ??
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,729
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s
|
![]()
Hmm chyba to jednak nie jest aż tak proste ...
__________________
Hubert |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Sprężyny progresywne | Kishon | Rama, zawieszenia, napęd | 43 | 26.04.2020 23:22 |
Sprężyny NIE PROGRESYWNE na przód | hero | Rama, zawieszenia, napęd | 21 | 28.05.2013 12:58 |
Sprężyny YSS - opinie? | Stolek | Rama, zawieszenia, napęd | 1 | 18.11.2012 20:30 |
Klapnięte sprężyny? | Mecia | Rama, zawieszenia, napęd | 1 | 03.05.2011 23:06 |