|
|
|
|
#1 |
|
Zarejestrowany: Jan 2021
Posty: 1
Motocykl: CRF 1100 AT AS ES DCT
Online: 2 godz 27 min 47 s
|
Witam. Też dorzucę swoje 3 grosze w tym temacie. Pożyczyłem kamerę inspekcyjną i oglądnąłem bak mojej Hanki - CRF 1100 AT AS odebrana w kwietniu 2020 roku - najechane 9tys km. I niestety widoczny syf i sypiący się tlenek cynku ze spawów. Zgłosiłem w autoryzowanym serwisie problem i uzgodniam termin odbioru moto do naprawy. Oczywiście napiszę solidne pismo reklamacyjne ze zdjęciami zarówno do autoryzowanego serwisu jak i importera. Zobaczymy jak podejdą do sprawy i jaki zaproponują zakres naprawy. Moim zdaniem płukanie zbiornika to jakaś parodia - robienie sobie po prostu JAJ z nabywców motocykla za 80 dych. Nie widzę problemów z oddaniem w razie czego sprawy do prawnika, dla biegłego sądowego sprawa prosta, ewidentna. A to że trzeba się będzie być może kopać dłuższy czas... trudno.
Link do fotki z "badania" https://1drv.ms/u/s!AgaMXCc4ZBV9g_U6...hQyXw?e=fFxGZp |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| CRF 1100L - która ladowarke/prostownik wybrac | Robin | NAT - Warsztat | 15 | 14.12.2020 20:03 |