| 
			
			 | 
		#161 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]() Zarejestrowany: Dec 2008 
				Miasto: Niemcownia 
					
				
				
					Posty: 3,384
				 
Motocykl: CRF 1000D/DCT 
Przebieg: 48k+ 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A co z użytkownikami, którzy zrobili już 'parę' kilometrów? 
		
		
		
		
		
		
			Przecież wtryski mogły dostać w dupę. Ktoś na początku wspominał, że jego Afra nie chodzi dobrze w porównaniu z inną. Nawet po czyszczeniu zbiornika jak i całego układu. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#162 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Osobiście bym wolał żeby wymienili wtryski i pozbyli się syfu z baniaka. Nowy baniak to może być kolejna wtopa.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#163 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 33 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tlenek cynku: 
		
		
		
		
		
		
		
	"Produkt praktycznie nierozpuszczalny w wodzie (0,0042 g/l) i etanolu (760 g/l) zaś rozpuszcza się w kwasach i zasadach"  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#164 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2020 
				Miasto: Galway / Rybnik 
					
				
				
					Posty: 147
				 
Motocykl: Adventure Sport 1100 ES 
				
				
				 
Online: 5 dni 23 godz 39 min 22 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czekam na kamerę, sprawdzę i będę dochodzić swoich praw. Wymiana całego układu zasilania paliwem to według mnie jedyne rozsądne i pewne rozwiązanie problemu. Płukanie, wymiana filtrów to jedynie półśrodki, jak dla mnie.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#165 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]() Zarejestrowany: Dec 2008 
				Miasto: Niemcownia 
					
				
				
					Posty: 3,384
				 
Motocykl: CRF 1000D/DCT 
Przebieg: 48k+ 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Racja! Tylko żeby jeszcze te wtryski chcieli wymienić, a nie bawić się w ich czyszczenie i udawać, że sprawa jest załatwiona.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#166 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 33 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 co do płukania, to jeżeli jest to chemia, która całkowicie rozpuszcza tlenki nie uszkadzając elementów nie widzę z tym problemu szczególnie na początku eksploatacji ale jak ktoś ma już nalatane x kilometrów i filtr wstępny wygląda jak u Majstra to mogą być też skutki uboczne w postaci zużycia pompy czy wtrysków ale podkreślam "mogą" bo tego nie wiemy na 100% można tylko przypuszczać.... skoro silnik nie pracuje prawidłowo coś się musiało przytkać lub uszkodzić lub problem jest zupełnie gdzieś indziej niż "paliwo". Zima na całego pozostaje czekać na ruch Hondy i jakieś oficjalne stanowisko.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#167 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W Polsce zrobią dokładnie to, co jest w oficjalnym komunikacie: https://www.uokik.gov.pl/powiadomien...?news_id=17073 
		
		
		
		
		
		
			czyli "wyczyszczenia wnętrza zbiornika paliwa, a w razie potrzeby wymiany filtra zgrubnego, filtra wysokiego ciśnienia i komory pompy paliwa" Żaden dealer nie pójdzie w koszty z własnej woli i nie będzie wymieniał wtrysków albo zbiornika paliwa, chyba że moto jest na gwarancji i zostanie uznana naprawa gwarancyjna dotycząca danego podzespołu... 
				__________________ 
		
		
		
		
	pozdrawiam! Kisiel ------ RD04 -> ATAS  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#168 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2020 
				Miasto: Wawa 
					
				
				
					Posty: 167
				 
Motocykl: Africa AS 1100DCT 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 1 dzień 16 godz 7 min 49 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Byłem dzis u pewnego dealera i spytałem o gluty w baku. Dowiedziałem sie ze problem dotyczu kilkunastu sztuk ktorych baki przy produkcji czekały długo na montaż  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() ![]()   Nie brnąłem dalej...
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#169 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2020 
				Miasto: Bezrzecze 
					
				
				
					Posty: 138
				 
Motocykl: CRF 1100 DCT 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 2 dni 4 godz 36 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#170 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2020 
				Miasto: Garwolin 
					
				
				
					Posty: 116
				 
Motocykl: nie AT (ale T) już nie T 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 3 dni 2 godz 48 min 27 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| CRF 1100L - która ladowarke/prostownik wybrac | Robin | NAT - Warsztat | 15 | 14.12.2020 20:03 |