|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2016
Miasto: Orzesze
Posty: 37
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 10 godz 31 min 28 s
|
![]()
Marcin dzięki za zdjęcia !!,
A więc jednak chyba na nowym łańcuszku mały klin powinien być wysunięty powyżej szerokiego ? Dalej walcze z tematem - trochę czasu to zajmuje ... - może jutro uda się poskładać, lekko dokręcić na wyczyszczonych uszczelkach i porównać czy powodem był uszczelniacz, Czy nie wie ktoś może jaka jest średnica sworznia w TA 650 ? ... serwisówka podaje 20mm, a u mnie jest 18mm. Nie ma sensu pewnie porównywać do AT 750 - chociaż tam też powinien być 20mm. Co gorsza - Hayness też podaje 20mm - nie wierzę że i w jednym i w drugim jest pomyłka. W tym silniku jest coś nieźle nakombinowane ... na przykład pierścień "top" na tylnim garnku jest "prawie" dobry - szczelnia 0.35mm, a "second" ma szczelinę 0.60. "top" nie ma oznaczenia - chyba że się wytarło. Tak jakby pierścienie były z dwóch różnych kompletów. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wycieczka pomiędzy 25.3 a 10.4 | consigliero | Umawianie i propozycje wyjazdów | 9 | 22.03.2019 10:06 |
Wyciek płynu pomiędzy cylindrami i przy pompie | peter8700 | Układ chlodzenia | 3 | 25.04.2018 19:59 |
Jaka roznica pomiedzy rozmiarami kol RD04 a RD07 | Robertbed | Hamulce, kola, opony | 7 | 18.06.2008 10:19 |