![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Chełm
Posty: 320
Motocykl: CRF1100 DCT ES
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 23 godz 6 min 10 s
|
![]()
Temat dotyczy akcji serwisowej, jeśli moderator uzna że poniższe tu nie pasuje to proszę skasować, założę osobny.
W moim przypadku według zapewnień dealera, Honda została poinformowana że we wtryskiwaczach był syf. Miesiąc po wstawieniu motocykla do naprawy dostałem informację od kierownika serwisu, że Honda zatwierdziła wymianę pompy paliwa i wtryskiwaczy i że te części jadą. Do tej pory zamówienie było "do weryfikacji" dlatego to tyle trwało a teraz już ma być szybko. Okazało się że szybko nie było, ostatecznie pompa i wtryskiwacze nie zostały wymienione. Wciąż nie wiem dlaczego, choć się domyślam. Motocykl wrócił do mnie z naprawy gwarancyjnej 2 dni temu. Według mnie praca silnika na wolnych obrotach jest niepoprawna. Na chwilę obecną mogę jedynie snuć domysły o przyczynach. Muszę czekać na opinię rzeczoznawcy. Moje zaufanie do dealera zostało nadszarpnięte i chciałem się upewnić czy aby na pewno Honda wiedziała o tym, że mechanik wydłubywał z wtryskiwaczy ten syf ze spawów zbiornika. Sam szef przyznał, że w Hondzie wszystko wiedzieli. Poprosiłem o jakiś dokument potwierdzający, że mechanik znalazł syf we wtryskiwaczach i go próbował usunąć, to się zrobiło problematycznie. Otrzymałem jedynie drogą mailową pdf'a bez podpisu i pieczątki o treści "Wtryski paliwa zostały wyczyszczone i sprawdzone. Ich działanie nie odbiega od norm podanych w literaturze serwisowej Honda". Kilkukrotnie prosiłem jeszcze aby było napisane, że mechanik serwisu znalazł brud we wtryskiwaczach i próbował je czyścić z tego syfu ale dostałem jasno do zrozumienia, że nic takiego nie otrzymam. Zmieniła się narracja i usłyszałem, że mechanik o tym nie powiedział. Wydawałoby się, że wystarczy zapytać mechanika aby to potwierdził. Nic bardziej mylnego, dealer oznajmił że mechanik nie jest do rozmowy tylko do napraw. Dodam jeszcze, że w ramach gwarancji Honda wymieniła zbiornik paliwa. Zgłosiłem dealerowi rdzę na zgrzewach i to było powodem wymiany. Ostatnio jednak usłyszałem od serwisu, że powodem wymiany były te wadliwe spawy z których wyłazi tlenek cynku. Co do samej akcji serwisowej to można sporo poczytać na forach anglojęzycznych. W CRF1000 szorowali zbiorniki, pompy i wtryskiwacze były wymieniane. Niektórym dwukrotnie, co może świadczyć, że ten tlenek cynku nawet po umyciu będzie wyłaził ze spawów. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Akcja serwisowa Hondy CRF 1000 | falcon500 | Akcje serwisowe | 52 | 27.12.2021 11:51 |
CRF 1100L - która ladowarke/prostownik wybrac | Robin | NAT - Warsztat | 15 | 14.12.2020 19:03 |