|
![]() |
#1 | |
![]() |
![]() Cytat:
takie same sa w Varadero 1000 i VTR 1000 FS do XRV Tourmax wychodzi drozej niz oryginal - 274pln do 225pln - ceny Larsson kontra Enduro7 nr OEM dla CRF to komplet dla XRV kupuje sie na sztuki
__________________
buziaki ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Nie wiem jak w Afrykach ale np w DL1000 z nalotem 60 tysi zmiana gum zabieraka zdziałała bardzo dużo. W DL650 po 50 tys wymienilem i też była różnica.
Tylko DL1000 to totalnie inny silnik niż w AT. W Trampku przy 100kkm nie było potrzeby zmiany. Myślę że powyżej 60 tys na szafie można się zainteresowac jak kasa jest a moto ma zostać dłużej. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Jakie są objawy oprócz wyczuwalnego (?) luzu przy zmianie obciażeń?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Szarpanie na niższych obrotach, drgania, zwiększę wibracje. Przynajmniej w DLach. W trampkach i afrach zawsze dla mnie piec i napęd chodziły tak aksamitnie że nie zwróciłem przez lata uwagi na to.
Dl1000 był w tym temacie wyjątkowo wrażliwy bo silnik umiarkowanie kulturalny tam na niższych obrotach. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Gumy na reflektory RD 04 | Grehory | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 10 | 06.07.2013 22:35 |