![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Raczyce/Wrocław
Posty: 2,012
Motocykl: RD04
Przebieg: 3 ....
![]() Online: 1 miesiąc 21 godz 56 min 54 s
|
![]()
zasada jest taka jak chodzi nie ruszaj !!!
chyba, że nie chodzi ... ![]() Greg co ty Helmutów poprawiasz ? Takie ładne lansiarskie BMW ruszasz ?
__________________
AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: B Y D G O S Z C Z
Posty: 604
Motocykl: KTM ADV 990 "S"
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 21 godz 57 min 3 s
|
![]()
Witojcie
![]() A ja bym chciał zapytać , czy takie coś się sprawdzi do kierunków LED? Jak myślicie. Pytam, bo kierunkowskazy już zamówiłem , a teraz trzeba by coś wymóżdzyć z przerywaczem ELEKTRONICZNY PRZERYWACZ REGULOWANY DO KIERUNKOWSKAZÓW LED (lub zwykłych żarówek do 50W) Maksymalne obciążenie to aż 50W wiec mozna podlaczyc zarówno diody led jak i typowe żarówki 2x21W. Jeśli jednak dla kogoś 50W to za mało to na zamówienie mam wersje o mocy obciązenia do 100W. Główną zaletą tego przerywacza jest to, że nie zmienia częstotliwości mrugania przy zmianie obciążenia (odwrotność bimetalicznych i elektronicznych przerywaczy). Czyli żarówki mrugają nam tak samo jeśli podłączone jest ich jedna, dwie, trzy (diody czy żarówki - obojętne) i nie ma na to wpływu także słabsze połączenie np. zaśniedziałe końcówki konektorów. Kolejną bardzo ważną zaletą jest jego bardzo długa żywotność oraz kontrolka zasilania przerywacza. Przerywacz posiada maly potencjometr umozliwiajacy korekte szybkosci migania wg wlasnych upodobań. Podlaczenie typowe i bardzo proste: - brazowy na mase (-12V) - czerwony +12V za stacyjką - biały to wyjście na przełącznik przy kierownicy. ![]() Przerywacz jest nowy. Zasilanie przerywacza 12V (10-15V) Wiem, że inną sprawą jest szczelność tego urządzenia, ale gdyby sobie z tym poradzić , to myślicie że będzie działać ? Jeśli się kto zna, to proszę o potwierdzenie albo słowa krytyki. Wysłucham wszystkich opinii. Pozdrawiam :MOTOMYSZA |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Kierunkowskazy z opóźnieniem | Kotrrin | Układ elektryczny i zapłonowy | 24 | 27.11.2012 14:22 |
Kierunkowskazy | Tymon | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 25.11.2011 23:13 |
kierunkowskazy... | Gawrys | Wszystko dla Afryki | 5 | 13.07.2011 15:02 |
kierunkowskazy problem | Maniek | Układ elektryczny i zapłonowy | 9 | 12.11.2008 15:58 |