|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Bez przesady. Mój znajomy mawia: kto ci każe odkręcać do końca.
W trudnym terenie nadmiar mocy (a raczej "nerwowe" jej oddawanie) męczy. Nie mniej i bardzo pomaga. Jak masz pod manetą rezerwe i dobre zawiasy to generalnie dużo mniej w terenie się oszarpiesz. Tak wiem, można strzelić ze sprzęgła, można szarpać za kierownice, też się przejdzie. Problem zaczyna być z niską pojemnością jak teren robi się trudniejszy, gdzie np na kilku metrach musisz uderzyć z gazu żeby potem dla utrzymania trakcji na podjeździe już tylko odejmować lub przeskoczyć nagle pojawiający się przed tobą np. lej aluwialny lub jakąś kłodę. Tak, wiem, w 95% RP to nie jest potrzebne (skuter na dużych kołach wystarczy). Pod nosem mam taki teren że sprzedałem drezyne i kupiłem beciaka by siedzieć w garażu a nie w czarnej du.ie. Tak wolę. Co śmieszne teraz te wyczynowe 4T uważane są w cytowanej ameryce za duale. Na lajtowy offik dokupiłem lc4ke by motogodzin nie liczyć. To mógł by być motocykl o połowę słabszy i 1/3 lżejszy z co najmniej z porównywalnym zawiasem. Tylko takich póki co nie ma. A jak będą to nie tanie. Ntb pisałem już kiedyś że ogólny serwis motocykla używanego w offie zajmuje więcej czasu niż te serwisy silnika (w beciaku co 30 mth) Pozdr rr Edit: W sumie nowe klx-y czy crfl-e i tak znajdą gromadę nabywców. Bardziej fikuśne raczej nie, ale wcale się nie cieszę że jestem w tej marudnej grupie której trudno dogodzić ![]()
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Jasna sprawa jeśli chodzi o enduraki racing, ale nie sadzę że ktoś kto wybierze Crf L będzie chciał podjeżdżać nią pod Farcaula, bo na Borżawe jak umie jeździć, to bez problemu wjedzie
![]()
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() I nie ma na mysli że 690 jest lepsza - tylko idąc tym tropem taka 250/300 mogłaby wazyc ok 100 - 120 kg i mieć te conajmniej 35km. Jeszcze raz pytam - co poszło nie tak ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2017
Posty: 126
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 20 godz 37 min 39 s
|
![]()
Czyli trzeba rozesłać petycje do producentów. 300cm3, 40KM, 120kg, zawory co 40k, olej 12k , jakiś remont 100k. Dobry zawias. Pasuje? jaka cena?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2017
Posty: 126
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 20 godz 37 min 39 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2021
Posty: 130
![]() Online: 1 tydzień 15 godz 55 min 26 s
|
![]()
Emek, a gdzie Ty znalazłeś taką zajebistą wersję?
Na ich stronie tylko taka: https://www.redmoto.it/?prodotto-mot...o-2021&lang=en Dystrybutora u nas niet, Austria i Niemcownia najbliżej. Ale przepiękna jest. Ciekawe ile $$$ trzeba wysupłać... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() |
![]()
Emek - piekna
![]() Nie jest powiedziane że kiedyś - jedne z listy "chciałbym" Obecnie można na ktmsklep 500 kupić nowa za 39 tys https://ktmsklep.pl/motocykle-ktm/of...500-exc-f-2020 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zimówki dual sport | Roni92 | Hamulce, kola, opony | 7 | 30.09.2016 14:02 |
Nowe SHINKO dla dual sport | lukasz_vip | Hamulce, kola, opony | 5 | 15.07.2015 16:34 |
Opony Shinko 700 Series Dual Sport Tire | Dzinoafro | Hamulce, kola, opony | 4 | 30.05.2012 12:07 |