|
|
|
|
#1 |
![]() |
Na niektórych rynkach zostawiają 250 ccm ze względów podatkowych. W Japonii będzie np 250 ccm ale zapewne cała reszta (rama, owiewki, itd) będzie taka jak w nowej 300L. W Azji wychodzi wersja bez ABS, w Europie będzie ABS oraz spełniająca normę euro5. Pewnie za kilka tygodni będą już oficjalne dane techniczne dostępne u dealerów w PL.
__________________
"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles Ostatnio edytowane przez mikelos : 19.11.2020 o 15:17 |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 |
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 |
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |