![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2012
Posty: 405
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 4 godz 7 min 24 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 1,950
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
![]() Online: 4 miesiące 5 dni 11 godz 11 min 34 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Ta lidlowa to z gównolitu,ciężko coś prosto wywiercić. Odziedziczyłem z czasów prl polską i to jest dobre. https://allegro.pl/oferta/wiertarka-...-15-9661581420
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 1,950
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
![]() Online: 4 miesiące 5 dni 11 godz 11 min 34 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,247
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 4 godz 16 min 58 s
|
![]()
Też mam Zośkę i ten luz na wieloklinie jest w każdej. Nie ma on żadnego znaczenia przy frezowaniu i wierceniu. Jak silnik ciągnie, ten luz jest niejako skasowany oporami skrawania. Dużo ważniejsza jest eliminacja luzów pionowych wrzeciona, poziomych na stole krzyżowym, w mocowaniu detalu i na kolumnie - luzy w osiach X, Y, Z. Te luzy można wyeliminować dopieszczając Zośkę kolumną z rury o grubej ściance (ja mam 10 mm, a oryginał to jakieś 3 mm) i poprawą jej mocowania - temat rzeka. Do tego, tak jak piszą koledzy, porządne blokowanie nieużywanych osi - przy frezowaniu z trzech osi ruchoma podczas skrawania jest w zasadzie tylko jedna. Niektórzy zalewają też podstawę i głowicę żywico-betonem dla jeszcze większego usztywnienia całej maszyny. Bardzo ważny jest też solidny, ciężki i stabilny stół do którego jest przykręcona Zośka.
|
![]() |
![]() |