| 
			
			 | 
		#301 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			250 za kompletny kolektor czy tylko za ten od przedniego cylindra?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#302 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2011 
				Miasto: Mińsk Mazowiecki 
					
				
				
					Posty: 528
				 
Motocykl: KTM 1190 adv 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 11 godz 10 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
jeden, od przedniego. Tylko ten mnie grzał w prawą nogę  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Raz na wozie, raz w nawozie CUinHell na forum TA  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#303 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#304 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzis zamontowalem regulowany amor skretu 
		
		
		
			123984403_804854613689562_4583493323154253162_n.jpg 124406775_394658644995559_520811873044239978_n.jpg i pozagladalem tu i tam, znalazlem pocacy sie wysprzeglik i zastanawiam sie czy wymieniac oring (zna ktos rozmiar?) czy nie pieprzyc sie i zapodac Oberona (gdzie najlepiej kupic  )  Mysle tez nad zmiana przelozenia by podniesc predkosc obrotowa silnika na ostatnim biegu, zastanawiam sie miedzy 16-42 co daje -5,9% a 17-44 co daje -4.5% Testowal ktos takie przelozenia ?  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#305 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2018 
				Miasto: Opolskie 
					
				
				
					Posty: 109
				 
Motocykl: KTM 1190R 
				
				
				 
Online: 2 dni 22 godz 37 min 40 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Z tego co tu piszą zmian większych nie ma w Oberonie. Jedynie lepsza jakość wykonania. Jeśli masz $ to kupuj. 
		
		
		
		
		
		
		
	BTW. kiedyś w Ducati wymieniłem na Oberona i klamka chodziła lżej jakieś 30%. http://www.oberon-performance.co.uk/...ders_KCSC.html  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#306 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#307 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#308 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2018 
				Miasto: Opolskie 
					
				
				
					Posty: 109
				 
Motocykl: KTM 1190R 
				
				
				 
Online: 2 dni 22 godz 37 min 40 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No ładny.  
		
		
		
		
		
		
		
	U mnie bije koło (góra-dół) z przodu przy prędkości 60-90, czasami przy większych da się odczuć. Byłem już wyważać i dalej to samo. Chyba muszę zmienić oponę, bo na oryginalnej było ok. Obecnie siedzą mitasy E07.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#309 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tez miałem bicie lewo-prawo, przy ustawieni dampera +9 na 24 kliki , nie mam bicia
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#310 | |
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Amorek nalezy troche przerobic , ucinajac orginalne mocowanie dorobic gwint z drugiej strony i lezy jak nalezy. Jest pare cm dluzszy ale po odpowiednim ustawienu uchwytu na ladze i zacisku na amortyzatorze wszystko pieknie smiga . Ma 27 klikow  | 
|
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 16:37 |