![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
gsm: 512242193
![]() Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,273
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 6 dni 13 godz 19 min 43 s
|
![]() Cytat:
Wszystko jest proste jak sie wie jak. Jednym akumulatory żyją ponad 10 lat innym 3-4, przed zima warto odbudować gęstość elektrolitu oraz sprawdzić jego poziom, pamiętajmy ze do 5% pojemność tracimy na miesiac wszystko oprócz lionów sie samo rozładowuje. Warto o aku zadbać powiedzmy ze te 2 razy do roku, tym bardziej przed dłuższym postojem np. kwartanta/izolacja domowa was złapie, akurat będziecie mieli co robić. Druga sprawa ze tylko jeżdżąc nie jesteśmy odbudować gęstości akumulatora praktycznie nigdy. Może na długich trasach to wtedy moze sie udać. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
W praktyce w reglerach ładowanie jest stałym napieciem- idealnie jakby było 14,4V a prad ładowania sam sie ustali w zależności od stanu rozładowania aku.
Reszta to na wejściówke na laborkę ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
1 kask - kilka nazw | bouli | Kaski | 3 | 30.04.2015 17:47 |
Kilka wskazówek - kilka dni w Alpach | flippy | Przygotowania do wyjazdów | 4 | 22.08.2014 23:28 |