![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Porównanie 1000/1100 mogę zrobić o ile nie ma takiego wątku jeszcze. Ale faktycznie chyba nie ma...
Co do Tigera to gaśnięcie raczej nie związane z przechyłem bo tak samo gasł wyprostowany. Mój nie podnosił obrotów przy ruszaniu i mi osobiście problem wyglądał na zbyt ubogą mieszankę (czyli ekozbóje) i może jakiś chip lub o2-tuning by pomógł, ale się nie bawiłem w to. Też gdzieś słyszałem narzekania na konieczność wyjmowania kluczyka - u mnie było wszystko ok. Zwykle jak mi zgasł w trakcie jazdy to go nawet zderzyłem odpalić bez zatrzymywania, o wyjmowania kluczyka nie wspominając. To porównanie pewnie znacie - https://youtu.be/DqQIvAHsk8A. Z większością się zgadzam, później napiszę z czym nie. ALE na nagraniu w -24:29 minucie (czyli 2:52 nagrania, jakaś nowa forma odliczania czasu w YT), pod koniec sceny jak jadą Tigerem przez las - ten gaśnie dokładnie tak jak mi gasł. Trzeba dać głośniej by to usłyszeć. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 26 min 3 s
|
![]()
wygląda na to iż w tym modelu problem gaśnięcia już nie występuje, nawet ruszając z miejsca nie trzeba dodawać gazu
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Posty: 111
Motocykl: DR650R/XRV750/R100R/T1050
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 11 godz 18 min 17 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Triumph Tiger 900 | JarekO | Inne - dyskusja ogólna | 33 | 31.05.2020 16:35 |