|
![]() |
#1 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
W oryginale z przodu jest 16, przynajmniej w manualu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 26 min 3 s
|
![]()
pytałem o przełożenia ponieważ przypuszczam iż ich zmiana mogła doprowadzić do sytuacji gdy wg.sterownika przy zadanych odczytach nie ma jeszcze potrzeby zmiany biegu... no ale wydaje się logicznym iż jeżeli silnik osiąga obroty krytyczne to bez względu na prędkość powinno to być nadrzędne do zmiany biegu....
w każdym innym przypadku musi zapisać się jakiś błąd ponieważ sterownik wymusza zmianę a ta nie następuje więc ECU doskonale wie iż coś nie działa jak należy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Oj tam, przełączył na manuala i takie objawy.
![]()
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
Tags |
naprawa silniczka dct , silniczek dct |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Skrzynia biegów. | mazurrd07 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 0 | 20.01.2017 21:34 |
Dwignia biegów | hero | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 4 | 24.08.2008 00:59 |