![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Takie tam z wiki, z F1. Pewnie w ścigaczach jest podobnie. Tam nikt nie myśli o tym, że silnik ma się kręcić 20 lat w wyczynowej jeździe
![]() "W sezonie.2004.dozwolona była wymiana silnika przy każdym wyścigu Grand Prix, ale obowiązywał zakaz zmieniania silnika w trakcie jednego weekendu (obejmującego treningi, kwalifikacje i wyścig). Zgodnie ze zmianami wprowadzonymi od sezonu.2005.jeden silnik jest stosowany przez co najmniej dwa kolejne Grand Prix." Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Sweet home Alabania - Łowcy Niewygód Albania 2018 film | Scorpi | Trochę dalej | 14 | 28.01.2019 21:09 |
Tarcze hamulcowe Made in China | Pawel | Wszystko dla Afryki | 20 | 14.10.2010 00:42 |